دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
26 بهمن 1400 - 15:50

هشدار ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان درباره پیامک‌های جعلی

ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان درباره کلاهبرداری به شیوه ارسال پیامک‌های جعلی با عنوان لینک واریز هزینه، برنده شدن کمک هزینه عتبات و غیره هشدار داد.
کد خبر : 641769
پیامک جعلی



به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از ستاد عمره و عتبات دانشجویی، این ستاد نسبت به دریافت پیامک و یا تماس مبنی‌بر واریز هزینه سفر و یا برنده شدن کمک هزینه سفر عتبات به زائران دانشگاهی هشدار داد؛ «هر پیام دریافتی از شماره شخصی به غیر از شماره پیامک ستاد، جعلی و به قصد سرقت اطلاعات حساب شما است.»


بر اساس این گزارش، از همه زائران درخواست می‌شود که فریب این‌گونه کلاهبرداری‌ها را نخورند و ضمن بی‌توجهی به محتوای این نوع از پیامک‌ها، از کلیک کردن روی آدرس‌های ارسالی و یا در اختیار قرار دادن اطلاعات حساب بانکی خود جدا خودداری کنید.


لازم به ذکر است، ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان با شماره پیامکی ۳۰۰۰۴۶۶۴ و ۳۰۰۰۰۴۲۵ صرفاً به زائران دانشگاهی اطلاع‌رسانی می‌کند و به هیچ عنوان از شماره تلفن‌های شخصی و یا شماره پیامکی دیگری استفاده نمی‌کند.


گفتنی است، به عموم زائران دانشگاهی توصیه می‌شود در صورت مواجه با اینگونه پیامک‌های جعلی، با شماره تلفن‌های ۵۳-۰۲۱۶۶۹۵۰۷۴۷ تماس و به‌منظور رسیدگی سریع به ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان اطلاع دهند.


انتهای پیام/۱۰۴/



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته