دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
25 بهمن 1400 - 17:47

فناوری جدید قلب دوم را ریکاوری می‌کند

فناوری جدید فشار ناشی از ایستادن زیاد را در افراد به‌شدت کاهش می‌دهد.
کد خبر : 641642
ماساژور



به گزارش خبرنگار گروه علم و فناوری خبرگزاری آنا از «نیواطلس»، ساعت‌های طولانی ایستادن و ورزش‌های سنگین می‌تواند فشار زیادی به پاها وارد کند، اما تکنولوژی وارد عمل می‌شود و ماساژور همه‌کاره به پای افراد آرامش و گرما می‌بخشد.


این ماساژور قدرتمند از فشرده‌سازی و گرما برای تسکین تورم و التهاب، بهبود جریان خون، کاهش تنش بعد از تمرین و غیره استفاده می‌کند. همچنین این ماساژور از قابلیت تنظیم برخوردار است. افراد می‌توانند با توجه به شدت خستگی آن را در درجات مختلف قرار دهند.


این فناوری نوین دارای سیستم کنترل از راه دور است. کنترل از راه دور این ماساژور شامل صفحه‌نمایش با نور پس‌زمینه است. این عامل تمام تنظیمات دستگاه را به افراد نشان می‌دهد و افراد به‌راحتی می‌توانند سرعت درجات آن را نیز تغییر دهند.


افراد اگر به‌دنبال تسکین درد یا خستگی هستند، عملکرد گرمایی این ماساژور به گرم کردن ماهیچه کمک می‌کند و دمای آرامش‌بخش آن از ۹۵ درجه فارنهایت تا ۱۳۱ درجه فارنهایت قابل تغییر است. این عامل باعث بهبود سریع‌تر پا، ران یا ساق پا می‌شود.


این ماساژور قابل حمل است و افراد هر دو ساعت یک بار می‌توانند برای ترمیم ماهیچه‌ها و مفاصل از آن استفاده کنند. این دستگاه ریکاوری بدن افراد را به‌شدت افزایش می‌دهد. افراد پس از استفاده از این فناوری می‌توانند به‌سرعت و با آرامش کامل به انجام فعالیت‌های روزانه خود بازگردند.


انتهای پیام/۳۰۰۴/



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته