دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
18 بهمن 1400 - 18:05

فعالان زیست‌بوم فناوری کشور میزبان ستاری شدند

فعالان زیست‌بوم فناوری و نوآوری کشور میزبان معاون علمی و فناوری و معاون اقتصادی رئیس‌جمهوری شد تا توانمندی‌ها و دستاوردهای فناورانه خود را عرضه و حمایت‌های مورد نیاز برای توسعه کسب و کار خود را ارائه کنند.
کد خبر : 640104
ستاری

به گزارش گروه علم و فناوری خبرگزاری آنا از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، همزمان با ایام دهه فجر انقلاب اسلامی؛ فعالان زیست‌بوم فناوری و نوآوری کشور میزبان سورنا ستاری معاون علمی و فناوری و محسن رضایی معاون اقتصادی رئیس جمهوری شدند تا توانمندی‌ها و دستاوردهای فناورانه خود را عرضه و حمایت‌های مورد نیاز برای توسعه کسب و کار خود را ارائه کنند.


این بازدیدها از شرکت‌های دانش ‌بنیان و خلاق، استارتاپ‌ها و شتاب‌دهنده‌های مستقر در ایستگاه نوآوری آغاز شد و مجموعه‌هایی چون پرسیس‌ژن، ایستگاه نوآوری شریف، امین‌فناور شریف و... با میزبانی از معاونان رئیس‌جمهوری، دستاوردهای فناورانه خود را ارائه کردند.


فعالان این زیست‌بوم، همچنین درباره مشکلات و موانع پیش‌روی کسب‌وکارهای فناورانه و نوآورانه موجود با معاون اقتصادی دولت گفت‌وگو کردند.


در ادامه این بازدیدها هلدینگ نوآوری به عنوان نخستین برج فناوری بخش خصوصی ناحیه نوآوری شریف و یک کارخانه نوآوری، بزرگترین مجتمع نوآوری زیست‌فناوری کشور نیز خدمات و دستاوردهای فناورانه خود را ارائه کردند.


بازدید از زیست‌بوم فناوری و نوآوری با حضور در کارخانه نوآوری آزادی ادامه یافت و فضای کار اشتراکی زاویه، شتاب‌دهنده، کارگاه نوآوری، مرکز نوآوری مستقر در این کارخانه محصولات خود را به معاون علمی و فناوری و معاون اقتصادی رئیس جمهوری معرفی کردند.


انتهای پیام/ ۳۰۰۴


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته