مشترکان پهنباند ثابت از چه روشی میتوانند سرویسهای فعال خود را استعلام کنند؟
به گزارش خبرنگار گروه علم و فناوری خبرگزاری آنا، کاربران دستگاههای هوشمند برای اتصال به اینترنت از روشهای مختلفی استفاده میکنند و یکی از متداولترین روشها برای ورود به فضای مجازی در منازل، ادارات، سازمانها و مراکز علمی استفاده از پهنباند ثابت است. اگرچه وضعیت اینترنت ثابت نسبت به پهنباند سیار در کشور چندان مطلوب نیست ولی میلیونها نفر در سراسر کشور از سرویسهای این شبکه استفاده میکنند.
کاربران پهنباند ثابت میتوانند از چند روش سرویسهای فعال خود را استعلام کنند. اولین روش استفاده از سامانه معرفی شده از سوی شرکت مخابرات ایران است. پس از ثبت شماره درج شده در شبکه مخابرات اطلاعات سرویس فعال روی خط به تلفن همراه مشترک پیامک میشود. کاربران برای استفاده از این سامانه باید توجه کنند که حداقل در یکی از اپراتورهای تلفن همراه یک سیمکارت با کد ملی(شناسه هویتی) خود ثبت کرده باشند. مشترکان تمام سرویسدهندگان اینترنت ثابت میتوانند علاوه بر ثبت اطلاعات در سامانه معرفی شده از سوی سازمان تنظیم مقررات کد ملی مالک خط تلفن را به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۱۵۰ ارسال کرده تا اطلاعات مورد نظر برای آنها پیامک شود.
انتهای پیام/۴۱۴۴/
انتهای پیام/