دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
12 آبان 1400 - 12:22

پیام تبریک بطحایی به مناسبت گرامیداشت یوم‌الله ۱۳ آبان

معاون دانشگاه و رئیس سازمان سما در پیامی روز دانش‌آموز را تبریک گفت.
کد خبر : 618716
سید مهدی بطحایی



به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از روابط عمومی معاونت آموزش‌های عمومی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی، سید محمد بطحایی معاون دانشگاه و رئیس سازمان سما در پیامی روز دانش‌آموز را تبریک گفت.


در متن پیام وی آمده است:


سرباز پرتلاش میدان دانش و اندیشه


گرامیداشت روزهای مهم؛ برای یادآوری اهمیت و توجه به فضایلی است که در مفاهیم جای گرفته‌اند، گرچه هر روز برای تو روز مهمی است که ارزش بودنت را با کوشا بودن در اندوختن علم، دانش، تفکر ورزی، مهارت و تأثیرگذاری در حوزه‌های زندگی فردی و اجتماعی به خود و دیگران یادآور می‌شوی.


۱۳ آبان هر سال برای ما و همه خدمتگزاران تو، توجهی است مکرر که شما کودکان و نوجوانان سرزمینمان در دوران نوجوانی خود نیز می‌توانید در بخش‌های مهمی از اجتماع تأثیرگذار باشید و جامعه را از پشت نیمکت‌های خود به اقامهٔ عدالت، حق و آزادگی فرا بخوانید و تاریخ‌ساز شوید.


۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و تجلی ارزش‌های والای انقلاب اسلامی است. بنده به نمایندگی از جامعه بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی و سازمان سما ضمن ادای احترام به خون پاک همهٔ شهدای گلگون کفن انقلاب اسلامی به‌ویژه شهدای دانش‌آموز و دانشجو، این روز بزرگ را تبریک گفته و گرامی می‌دارم.


باشد تا با تلاش بیشتر در راه دانش‌افزایی و خردورزی، پرچم استکبارستیزی را بر افراشته نگاه دارید و ما نیز حامیانی نیکو برایتان در این مسیر باشیم.


انتهای پیام/۴۰۴۰/



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته