دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

فرمانده بسیج کارکنان وزارت علوم انتصاب زلفی‌گل را تبریک گفت

فرمانده بسیج کارکنان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی طی پیامی انتصاب زلفی گل به عنوان وزیر علوم را تبریک گفت.
کد خبر : 605504
نصیرزاده

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، حسین نصیرزاده فرمانده مرکز مقاومت بسیج کارکنان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی طی پیامی انتصاب زلفی گل به عنوان وزیر علوم را تبریک گفت و آمادگی خود برای همکاری با وزیر جدید برای عمل به وظایف انقلابی خود، اعلام کرد.


متن پیام نصیرزاده خطاب به وزیر علوم به شرح زیر است:


سلام علیکم،


با احترام و آرزوی توفیقات روز افزون، بدینوسیله اخذ رای اعتماد قاطبه نمایندگان محترم و انقلابی مردم در مجلس شورای اسلامی و انتصاب هوشمندانه جنابعالی از سوی ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران حضرت آیت الله رئیسی به سمت وزیر علوم تحقیقات و فناوری را صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می نمایم.


اکنون که دولت مردمی و انقلابی حضرت آیت الله رئیسی آغاز به کار نموده و این آغاز با طلیعه گام دوم انقلاب و ورود انقلاب اسلامی به دومین مرحله‌ خودسازی، جامعه‌پردازی و تمدن‌سازی تقارن پیدا کرده است، اطمینان دارم حضور جناب عالی در جایگاه مقام عالی وزارت به عنوان مدیری جهادی، متعهد و کار آزموده، با سابقه درخشان علمی می تواند نوید بخش تحقق منویات رهبر فرزانه انقلاب حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی) و تحول و تعالی در نظام آموزش عالی کشور باشد.


شجره طیبه بسیج کارکنان نیز آمادگی کامل دارد تا در راستای اجرای ماموریت های وزارت عتف و تحول و تعالی مورد نظر رهبر فرزانه انقلاب بویژه جهاد علمی، تمام ظرفیت های خود را اعم از هیئت های اندیشه ورز، شبکه نخبگان فرهنگی و شبکه مدیران جهادی را به میدان عمل آورده و جناب عالی و مسئولان ذیربط را در عمل به وظایف انقلابی یاری نماید.


از درگاه خداوند متعال توفیق روز افزون جنابعالی و کلیه نخبگان انقلابی که به مرور در مسیر جهاد علمی به مجموعه خواهند پیوست را در جهت پیشبرد اهداف و برنامه های دولت مردمی و انقلابی برای خدمت شایسته تر به جامعه علمی کشور، مردم عزیز و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مسالت دارم.


انتهای پیام/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته