ارائه خدمات به کاربران تلفن همراه در دفاتر پیشخوان دولت چقدر هزینه دارد؟
به گزارش خبرنگار گروه علم و فناوری خبرگزاری آنا، کاربران تلفن همراه برای دریافت خدمات متفاوتی به دفاتر پیشخوان دولت مراجعه میکنند. بسیاری از سرویسهای تلفن همراه از طریق سیستمهای اداری موجود در این دفاتر فعال شده و در حقیقت دفاتر پیشخوان دولت مسیر دسترسی و ارتباط با سازمانهای مختلف دولتی را برای کاربران تسهیل میکنند. به عنوان مثال مشترکان اپراتورهای تلفن همراه میتوانند برای فعالسازی یا مسدودسازی سیمکارتهای خود میتوانند به دفاتر پیشخوان دولت مراجعه کنند.
اگرچه پس از شیوع بیماری کرونا بسیاری از خدمات قابل ارائه در دفاتر پیشخوان دولت غیرحضوری شد ولی هنوز هم افرادی برای رفع مشکلاتی نظیر اختلال در خطوط تلفن همراه و فرایند مربوط به تهیه خلافی خودرو به این دفاتر مراجعه میکنند. سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در کمیسیون تنظیم مقررات تعرفه تمامی خدمات قابل ارائه در دفاتر پیشخوان دولت را تعیین کرده و جزئیات آن را به دستگاههای مربوطه و صاحبان این دفاتر ابلاغ کرده است. بر اساس مصوبه جلسه شماره ۳۱۲ کمیسیون تنظیم مقررات، دفاتر پیشخوان خدمات دولت (ارتباطات و فناوری اطلاعات) روستایی نباید هیچگونه تبعیضی در ارائه خدمات مربوط به دارندگان پروانه طرف قرارداد خود قائل شوند. (متن کامل این مصوبه را در اینجا بخوانید.)
انتهای پیام/۴۱۴۴/پ
انتهای پیام/