دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

انتشار چهارمین شماره ماهنامه چاره و راه‌اندازی سامانه پیامکی «صدای کارمند»

چهارمین شماره ماهنامه «چاره» ویژه کارکنان و اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی با مطالب متنوع منتشر شد.
کد خبر : 57664

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، چهارمین شماره ماهنامه چاره با مطالبی خواندنی از جمله گزارشی درباره وام های جدید اداره کل تسهیلات اعتباری و صندوق رفاه دانشجوبان دانشگاه، آثار برتر اولین دوره مسابقه عکس و همدلی، گزارشی در خصوص ایستگاه صلواتی دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام، معرفی مراکز اقامتی رفاهی واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی، گفتگو با علیرضا خمسه، اخبار کارکنان و اعضای هیات علمی، هنرمندان دانشگاه و گفتگو با عسکری محمدیان پیشکسوت و مدال آمور کشتی ایران در مسند استادی دانشگاه منتشر شد.


همچنین در این شماره مطالبی از جمله صدای کارمندان، اساتید ارتقا یافته، گزارش تصویری، صفحات آثار ادبی و هنری کارکنان، صفحات طنز، صفحات سلامت و بهره وری، آی تی و جدول را از نظر خواهید گذراند.


لازم به ذکر است عکس برگزیده اولین دوره مسابقه همدلی ماهنامه چاره مربوط به لادن لنگرودی از واحد بجنورد است که این عکس را از غلامعلی علی موسی نیروی خدماتی این واحد گرفته است.


ماهنامه چاره دومین دوره مسابقه عکاسی همدلی را به منظور انعکاس همت و تلاش کارمندان و اعضای هیات علمی ترتیب داده و از تمامی اعضای خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی دعوت می کند عکس های خود از کارمندان آزمایشگاه ها و کارگاه های دانشگاه را در قالب JPG تا تاریخ 25 دی 1394 به همراه نام، واحد و سمت عکاس به نشانی chareh.iau@gmail.com ارسال کنند.


همکاران عزیز در صورت عدم دریافت و یا توزیع نامناسب مجله چاره مراتب را با شماره تلفن 47352632-021 و یا ایمیل chareh.iau@gmail.com در میان بگذارند.


در این ماهنامه برای نخستین بار سامانه پیامکی «صدای کارمند» با شماره 3000300149 ویژه نظرات، پیشنهادات، انتقادات و مطالب کارکنان در مجله چاره راه اندازی شده است که بی واسطه، صدای شما در ماهنامه کارکنان بزرگترین دانشگاه حضوری جهان خواهد بود.


راه های ارتباطی با مجله چاره نیز chareh.iau@gmail.com - chareh@iau.ac.ir و شماره تلفن 02147352631 است که پذیرای مطالب و نظرات شما پیرامون مسائل صنفی و فرهنگی کارکنان است.


ماهنامه چاره را اینجا بخوانید.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته