دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
28 آبان 1399 - 11:38
نیک روش:

شتاب‌دهنده «جهت» قابلیت پاسخگویی روشمند را برای حل مسائل کشور دارد/ ملت ایران بن‌بست ندارد

رئیس سازمان بسیج دانشجویی گفت: شتاب‌دهنده «جهت» بر روی مناطق محروم تمرکز می‌کند و قابلیت پاسخگویی روشمند برای حل مسائل کشور دارد.
کد خبر : 541595

به گزارش خبرنگار حوزه تشکل‌های دانشگاهی گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، محمدجواد نیک‌روش در مراسم رونمایی از شتاب‌دهنده جهت (مرکز حمایت و شتاب دهی ایده‌ها و تیم‌های پایدار جهادی در حوزه محرومیت‌زدایی و پیشرفت) که صبح امروز در سازمان بسیج دانشجویی برگزار شد، گفت: پس از دو دهه پیشرفت گروه‌های جهادی به‌خصوص بسیج دانشجویی برای آبادی کشور، شاهد رویش نسل جدیدی از حرکت‌های جهادی هستیم که قابلیت ویژه آنان استفاده از ظرفیت دانش‌بنیان مجموعه‌های علمی است.


وی افزود: برخی القا می‌کنند که کشور به دلیل مشکلات به بن‌بست رسیده است. اما بدانند که ملت ایران بن‌بست ندارد و تا زمانی که جوانان خوب این مرزوبوم هستند و اتکا به ظرفیت‌های داخلی داریم، بن‌بستی وجود ندارد. دانشجویان بسیجی در حوزه‌های اجتماعی، فرهنگی، کشاورزی و... در شرکت‌های دانش‌بنیان دانشگاهی کارهای بسیار خوبی تاکنون انجام داده‌اند.


رئیس سازمان بسیج دانشجویی بیان کرد: حمایت شتاب‌دهنده جهت از گروه‌های جهادی لبیک به رهبر انقلاب است. این شتاب‌دهنده بر روی مناطق محروم تمرکز می‌کند و پاسخگویی روشمند برای حل مسائل کشور دارد. این شتاب‌دهنده از ۴۰ هزار گروه جهادی حمایت می‌کند و اتصال به نهاد علم دارد.


نیک‌روش ادامه داد: اگر مسئله‌ای را با خرد جمعی و علم دنبال کردیم، آن موضوع حل شده است. سازمان بسیج سازندگی، بنیاد علوی و سایر دستگاه‌های مربوط به حرکت‌های جهادی، فعالیت‌های بسیار خوبی در جهت محرومیت‌زدایی کرده‌اند.


وی خاطرنشان کرد: امیدواریم با رویکرد حل مسئله و حمایت شتابنده جهت در گام دوم انقلاب اسلامی که اثبات کارآمدی مقاومت و روحیه انقلابی‌گری است، شاهد آبادانی کشور باشیم و حلاوت آن برای ملت ایران چشانده شود.


انتهای پیام/۴۱۱۸/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته