دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
25 آبان 1399 - 14:28
پیام تسلیت نهاد رهبری در دانشگاه‌ها در پی درگذشت حجت‌الاسلام اژه‌ای؛

حجت‌الاسلام اژه‌ای الگویی از مجاهدت خاموش در عرصه جهاد مؤمنانه فرزندان انقلاب پدید آورد

شورای نمایندگان نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها طی پیامی درگذشت حجت‌الاسلام جواد اژه‌ای را به جامعه فرهنگ و تعلیم و تربیت تسلیت گفت.
کد خبر : 540739
75931-800x450.jpg

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، شورای نمایندگان نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها طی پیامی درگذشت حجت‌‌الاسلام جواد اژه‌ای را به جامعه فرهنگ و تعلیم و تربیت تسلیت گفت.


متن این پیام به شرح زیر است:


خبر رحلت اندیشمند دلسوز، عالم مخلص و جهادگر بی‌ادعای عرصه‌های فکر و فرهنگ و تعلیم و تربیت، جناب حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر جواد اژه‌ای (رحمت الله علیه) موجب اندوه و تأثر فراوان عموم تلاشگران و خدمتگزاران عرصه‌های اندیشه و معرفت و فرهنگ میهن اسلامی گردید.


آن دانشمند عزیز در طول سالیان بلند در مسئولیت‌های مختلف، آثار و خدمات گران‌بار و ماندگاری در حوزه‌های فکری و فرهنگی برجای گذاشت و با برخورداری از ایمان، علم، خلوص، صداقت و سخت‌کوشی، الگویی از مجاهدت خاموش در عرصه جهاد مؤمنانه فرزندان انقلاب اسلامی پدید آورد.


عضویت و حضور مستمر و مسئولانه او در شورای نمایندگان مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها همواره پشتوانه‌ای گرانقدر برای این شورا، عموم دانشگاهیان و خدمتگزاران نهاد نمایندگی در دانشگاه‌های سراسر کشور به‌شمار می‌آمد که اکنون مصیبت فقدان او دل‌های بسیاری را مالامال از غم و اندوه نموده است.


این ضایعه بزرگ را محضر رهبر فرزانه‌ انقلاب اسلامی آیت الله‌العظمی خامنه‌ای (دامت برکاته)، عموم دانشگاهیان به ویژه همکاران و شاگردان ایشان در دانشگاه تهران، خانواده مکرم و همه بازماندگان و علاقه‌مندان به ایشان تسلیت عرض نموده، از پیشگاه خداوند کریم برای آن مرحوم رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان صبر و اجر مسئلت داریم.


انتهای پیام/4084/         


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته