دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
28 مهر 1399 - 08:00
توسط محققان طراحی شد؛

برنامه‌ای برای بهبود عملکرد شناختی مغز

«کاگنی فیت» نرم‌افزاری برای آموزش و تمرین مغز است که باعث بهبود عملکرد شناختی می‌شود.
کد خبر : 523990
1602822702-Ent-CogniFit.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه علم، فناوری و دانش‌بنیان گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، سلامت مغز شاخص مهمی در سلامت کلی بدن است. شرایط کنونی جهان باعث انزوای بسیاری از انسان‌ها شده و زندگی اجتماعی بشر را به شدت محدود کرده است. بنابراین احساس تنهایی کردن، ناراحتی و افسردگی عادی به شمار می‌رود با این حال نباید اجازه دهید این حالات سلامتی شما را به خطر بیندازند.


کاگنی فیت برنامه‌ای برای آموزش و تمرین مغز است که می‌تواند به بهبود عملکرد شناختی افراد کمک کند. این نرم‌افزار طوری طراحی شده که عوامل خطر برای تغییر در عملکرد شناختی مغز را با استفاده از ارزیابی‌های عصب‌روان‌شناسی شناسایی می‌کند. اگر احساس می‌کنید که کمی در کارها کند شده‌اید یا مانند گذشته انگیزه ندارید، این برنامه به شما کمک می‌کند دلیل آن را پیدا کنید.


این نرم‌افزار 23 مهارت عملکردی مغز را ارزیابی می‌کند و کاربران می‌توانند برنامه‌ای برای تمرین و آموزش مغز خود بسازند. کاگنی فیت امکان شخصی‌سازی برنامه‌های تمرینی  و بازی‌ها را به کاربران می‌دهد و به کاربر کمک می‌کند تا سلامت مغز خود را اندازه‌گیری کند و بر آن نطارت داشته باشد. این تمرینات عملکرد شناختی مغز را تحریک می‌کند، انعطاف‌پذیری مغز را بهبود می‌بخشد و مهارت‌های فرد را به صورت بلادرنگ ارزیابی می‌کند.


انتهای پیام/4021/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته