دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
26 مهر 1399 - 14:42

ششمین جشنواره علم برای همه ویژه کودکان و نوجوانان برگزاری می‌شود

ششمین جشنواره‌ علم برای همه، ویژه کودکان و نوجوانان، برگزار می‌شود. مهلت ارسال آثار به این جشنواره یکم آبان ماه سال جاری مشخص شده است.
کد خبر : 523769
فواید کتابخوانی کودک.jpg

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، جشنواره علم برای همه، ویژه کودکان و نوجوانان دارای دو بخش معرفی کتاب‌های علمی و داستان‌نویسی علمی تخیلی است. در بخش معرفی کتاب‌های علمی،‌ کودکان و نوجوانان می‌توانند بهترین کتاب علمی‌ را که خوانده‌اند، به دیگران معرفی کنند.


کودکان و نوجوانان می‌توانند نظر خود را در قالب ویدئوی تصویری یا صوتی به آدرس festival.elm99@gmail.com یا به شماره واتس‌اپ ۰۹۰۳۲۷۴۸۲۵۸ ارسال کنند. علاقمندان همچنین می‌توانند نظرات خود را در سایت موزه ملی علوم و فناوری نیز بارگذاری کنند.


این ویدئوها باید کمتر از چهار  دقیقه باشد و مهلت ارسال آثار نیز تا اول آبان سال ۱۳۹۹ است. بهترین ویدئوها به انتخاب داوران، در «جشنواره علم برای همه» به نمایش گذاشته خواهند شد.


در بخش دوم این جشنواره، کودکان و نوجوانان می‌توانند داستان‌های علمی تخیلی بنویسند. داستان‌های ارسال شده قرار است روی سایت موزه ملی علوم و فناوری بارگذاری شود.


شرایط ارسال داستان‌ها به شرح زیر است:


تألیف و ارسال آثار برای گروه‌های سنی ۱۲ سال به بالا آزاد است.


داستان ارسالی نباید قبلاً چاپ و یا در سایر مسابقات ارائه شده باشد.


حجم آثار ارسالی حداکثر 5 هزار کلمه باشد.


فرمت قابل قبول برای ارسال آثار به صورت word است (قلم B Nazanin و سایز ۱۲)


مشخصات نویسنده اثر (شامل نام و نام خانوادگی، سن، سطح تحصیلات، شماره تلفن همراه و ثابت) در صفحه اول داستان درج شود.


مهلت ارسال آثار تا اول آبان ماه سال جاری است. برخی از آثار با حضور متخصصان این حوزه مورد نقد و بررسی قرار می‌گیرد و داستان‌های برگزیده با نام خود نویسنده توسط انتشارات موزه علوم و فناوری منتشر می‌شود.


انتهای پیام/4021/


انتهای پیام/

برچسب ها: داستان‌نویسی
ارسال نظر
هلدینگ شایسته