دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
22 مهر 1399 - 13:23

سرویس گوگل گروپ تغییر می‌کند

گوگل قصد دارد برخی از امکانات سرویس Google Groups تغییر دهد و این برنامه را با ویژگی‌های جدید به کاربران عرضه کند.
کد خبر : 522970
گو 1.jpg

 به گزارش خبرنگار حوزه علم، فناوری و دانش‌بنیان گروه فناوری خبرگزاری آنا، یکی از سرویس‌های گوگل که کاربران می‌توانند در آن با یکدیگر بحث کرده و نظرات خود را در خصوص موضوعی خاص به اشتراک بگذارند سرویس گوگل گروپ(Google Groups) است. اکنون گوگل قصد دارد برخی از امکانات این برنامه را تغییر داده و نسخه جدیدی از آن را به کاربران ارائه دهد.


کاربران گوگل به زودی دیگر امکان تغییر حالت برنامه گوگل گروپ به حالت کلاسیک را ندارند. حالت کلاسیک از مدت‌ها بیش مورد استفاده کاربران Google Groups بوده است ولی اخیراً انتقادهای زیادی نسبت به آن صورت گرفته بود. برنامه گوگل گروپ به طور مستقیم با سرویس جیمیل نیز در ارتباط است و کاربران می‌توانند از طریق شناسه پست الکترونیکی خود در آن حساب کاربری ایجاد کرده و به دیگر کاربران ایمیل ارسال کنند.



نحوه چیدمان و مرتب کردن گروه‌ها نیز در گوگل گروپ جدید تغییر می‌کند و یافتن گروه‌های مختلف راحت‌تر از گذشته می‌شود. کاربران می‌توانند گرو‌ه‌هایی که در آن‌ها عضو هستند را بر اساس تعداد اعضا، موضوع، ترتیب حروف و مواردی دیگر مرتب کرده تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن گروه مورد نظر خود را بیابند. توجه گوگل به سرویس گوگل گروپ به روشنی نشان می‌دهد این شرکت در شرایطی که مردم به دلیل شیوع بیماری کرونا ترجیح می‌دهند کمتر از خانه خارج شوند در مورد تمامی خدمات خود برنامه‌ریزی کرده و به دنبال جذب بیش از پیش کاربران جدید است.


انتهای پیام/4144/


انتهای پیام/

برچسب ها: گوگل
ارسال نظر
هلدینگ شایسته