دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
12 مهر 1399 - 16:21

کنفرانس ملی علم، فناوری و پیچیدگی اقتصادی برگزار می‌شود

مرکز تحقیقات سیاست علمی کشور با همکاری دانشگاه الزهرا و با مشارکت بخش خصوصی و دولتی، کنفرانس ملی علم، فناوری و پیچیدگی برگزار می‌کند.
کد خبر : 520252

به گزارش گروه فناوری خبرگزاری آنا از مرکز تحقیقات سیاست علمی کشور، این مرکز با همکاری دانشگاه الزهرا و با مشارکت بخش خصوصی و دولتی، کنفرانس ملی علم، فناوری و پیچیدگی اقتصادی را روز ۲۲ مهر ماه  ۱۳۹۹ به صورت مجازی برگزار می‌کند. علاقه‌مندان می‌توانند از طریق آدرس meeting.alzahra.ac.ir/economic/  در این کنفرانس شرکت نمایند.


مقالات برتر امکان چاپ در مجلات معتبر علمی را خواهند داشت. پیچیدگی اقتصادی و توسعه اقتصادی، بازارهای مالی و پیچیدگی اقتصادی، پیچیدگی اقتصادی و رونق تولید ملی، تولیدات علمی و پیچیدگی اقتصادی، قابلیت های فناورانه و پیچیدگی اقتصادی، نهادها و پیچیدگی اقتصادی، سیاست های دولت در راستای پیچیدگی اقتصادی، اشتغال و پیچیدگی اقتصادی، نوآوری در سایه پیچیدگی اقتصادی، آمار و اطلاعات و پیچیدگی اقتصادی، آموزش عالی و پیچیدگی اقتصادی، رویکردهای مدلسازی به پیچیدگی اقتصادی، کارآفرینی و پیچیدگی اقتصادی، ارتباط دانشگاه و صنعت و پیچیدگی اقتصادی، پیچیدگی اقتصادی و اقتصاد مقاومتی و سایر موضوعات مرتبط از محورهای همایش است.


انتهای پیام/4144/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته