دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
09 مهر 1399 - 16:30

ایده‌های جالب بهترین فرودگاه جهان در ایام کرونا+ تصاویر

فرودگاه چانگی سنگاپور که بهترین فرودگاه جهان است در ایام کرونا سعی دارد منفعلانه عمل نکند و با ایده‌های خلاقانه همچنان جذب مشتری کند.
کد خبر : 519616
JewelChangiAirport_Aerial-View_Image-Courtesy--Safdie-Architects-and-Jewel-Changi-Airport-Devt..jpg

به گزارش خبرنگار حوزه علم، فناوری و دانش‌بنیان گروه فناوری خبرگزاری آنا از سی ان ان، فرودگاه چانگی سنگاپور که دارای مرکز خرید، باغ پروانه، سالن سینما و غیره است آن‌قدر موردپسند مسافران قرار گرفته که از سال 2013 هرساله جایزه بهترین فرودگاه را از موسسه تحقیقاتی «اسکای ترکس» (Skytrax) دریافت می‌کند.



اما با شیوع کرونا کشور سنگاپور قرنطینه سراسری اعمال کرد و مرزهای خود را بست که درنتیجه صنعت هواپیمایی با مشکلات متعددی روبرو شد.اما دراین‌بین شرکت هواپیمایی سنگاپور (SIA) تصمیم گرفت ایده‌های خلاقانه‌ای ارائه کند.


مدیرعامل این شرکت هواپیمایی در این باره گفت: با کاهش شدید پروازها به‌دلیل شیوع کرونا، ما فعالیت‌های منحصربه‌فردی ایجاد کرده‌ایم که به ما امکان می‌دهد در این مدت با طرفداران و مشتریان خود ارتباط برقرار کنیم.



برای مثال این شرکت در اقدامی یک وعده غذایی در داخل هواپیمای غول‌پیکر ایرباس A380 ارائه می‌دهد.



مشتریان ویژه این هواپیمایی می‌توانند دو پرواز به‌همراه صرف غذا را تجربه کنند. همچنین برای ایام تعطیلات مدارس در ماه نوامبر افراد می‌توانند شبیه‌ساز هواپیما را تجربه کنند و با نوشیدنی‌های مختلف در یک پرواز پذیرایی شوند. کودکان نیز می‌توانند لباس‌های مهمانداری بپوشند.


همچنین برخی از سالن‌های فرودگاه چانگی برای افرادی که دورکاری می‌کنند باز شده است. افراد با پرداخت 13 دلار می‌توانند حداکثر چهار ساعت را در سالن جواهر بگذرانند و از اینترنت وای‌فای رایگان، چای، قهوه و شیرینی بهره‌مند شوند.



انتهای پیام/4112/


انتهای پیام/

برچسب ها: کرونا سنگاپور
ارسال نظر
هلدینگ شایسته