دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
08 مهر 1399 - 15:00

نحوه دریافت اینترنت رایگان دانشگاهیان

استفاده از اینترنت پس از شیوع بیماری کرونا افزایش پیدا کرده و دانشجویان بیش از گذشته به ارتباط پرسرعت و پایدار با شبکه‌های مجازی نیاز دارند.
کد خبر : 519198
DSC_0025.JPG

به گزارش خبرنگار حوزه علم، فناوری و دانش‌بنیان گروه فناوری خبرگزاری آنا، با گذشت بیش از 7 ماه از شیوع بیماری کرونا در کشور همچنان مناطقی زیادی درگیر این بیماری است و متاسفانه هر روز تعداد قابل توجهی از هم‌وطنان عزیز به دلیل ابتلا به ویروس کووید-19 جان خود را از دست می‌دهند. دانشجویان در سراسر ایران اکنون بیشتر دروس خود را به صورت آنلاین پیگیری می‌کنند. از همین رو انتظار می‌رود که دولت در چنین شرایطی بسته‌های حمایتی ویژ‌ه‌ای را برای دانشجویان در نظر بگیرد.




بیشتر بخوانید:


ارائه بسته اینترنت ۱۲۰ گیگابایتی رایگان به اساتید دانشگاه‌ها




آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اعلام کرده است پس از تخصیص بسته رایگان 120 گیگابایت اینترنت برای اساتید دانشگاه‌ها به دانشجویان طبق برنامه‌ای مشخص بسته‌های اینترنت هدیه را عرضه می‌شود.


قطعا شرایط کنونی جامعه از لحاظ شدت همه‌گیری بیماری کرونا به‌صورتی است که استفاده روزانه دانشجویان از شبکه‌های اینترنتی به شدت افزایش یافته و این قشر از جامعه از دستگاه‌های متولی امر در حوزه شبکه‌های ارتباطی انتظار دارند بسته‌های اینترنت رایگان و ارزان قیمت را در اختیار آن‌ها قرار دهند. اگر هر دانشجو برای پیگیری امور درسی خود الزامی به خروج از خانه نداشته باشد تجمعات انسانی در دانشگاه‌ها کاهش یافته و سلامتی تعداد کمتری از دانشگاهیان کشور در خطر قرار می‌گیرد.


انتهای پیام/4144/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته