دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
لاری:

بسیج در زمینه مقابله با کرونا خوش درخشید/ درخواست ثبت اطلاعات مدافعان سلامت

معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: بسیج در زمینه مقابله با کرونا خوش درخشید.
کد خبر : 518876
157194332.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه فرهنگی و هنری گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، سیما سادات لاری در آیین رونمایی از گنجینه اطلاعات شهدای دانشجو که صبح امروز در سالن شهدای جهاد علمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برگزار شد، گفت: هرچه در این زندگی داریم را مدیون شهدا هستیم. شهدای دانشجو پیشگام عرصه دفاع مقدس بودند و الگوی ما هستند.


وی افزود: در اپیدمی کرونا غیرت جوانان را دیدیم. با کمک وزارت علوم پویش «دست یاریگر تو» را راه‌اندازی کردیم و بیش از ۸ هزار دانشجو در آن شرکت کردند و باعث افتخار است.


معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بیان کرد: تعدادی از کارورزهای دانشگاه‌های علوم پزشکی به کرونا مبتلا شدند. در عرصه سلامت خیلی زحمت کشیدند. از بسیج می‌خواهیم که گنجینه اطلاعات مدافعان سلامت نیز جمع‌آوری و ثبت شود.


لاری ادامه داد: باید از بحران‌هایی مانند کرونا سربلند بیرون بیاییم و تاکنون اینچنین بوده است. باید با همدلی کارها را جلو ببریم. بسیج از نظر توزیع مواد ضدعفونی و ماسک و... خوش درخشید. همچنین دانشجویان در زمینه مقابله با کرونا کارهای بسیار ارزنده‌ای انجام دادند. یاد و خاطره شهدای مدافع سلامت را گرامی می‌دارم.


انتهای پیام/۴۱۱۸/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته