دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
02 آذر 1394 - 16:57

قدردانی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی از خیر مدرسه‌ساز کرمانی

دکتر حمید میرزاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با اهدای لوح سپاسی از عطا احمدی خیر مدرسه‌ساز کرمانی قدردانی و تشکر کرد.
کد خبر : 51620

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، آئین نکوداشت و تجلیل از خدمات عطا احمدی معلم نمونه، خیر و پیشکسوت فرهنگی با حضور حجت الاسلام سید محمود دعایی مدیر موسسه اطلاعات، علیرضا رزم حسینی استاندار کرمان، شماری از استانداران سابق کرمان، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و مسئولان وزارت آموزش و پرورش در دانشگاه فرهنگیان کرمان برگزار شد.


دکتر محمود آقاجانی رئیس دبیرخانه هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان به نیابت از سوی ریاست دانشگاه آزاد یک لوح به این خیر مدرسه ساز اهدا کرد.


در بخشی از این تقدیرنامه آمده است: مردی از تبار کریمان کوشنده و از خویش گذشته دل در گرو عشق نهاده، به دستان پرمهر و توانای خود نقش بنایی بر صفحات روزگار به یادگار گذاشت که یاد آن هرگز از خاطره مردمان حق شناس و کریم پرور کریم دوست «کرمان» پاک نخواهد شد.


در تقدیرنامه دکتر میرزاده خطاب به عطا احمدی آمده است: برکسی پوشیده نیست که چه خدمات ارزنده‌ای در سالهای پربار و ارزشمند حیات پر افتخارتان در عرصه ساخت و گسترش مراکز آموزشی، علمی و فرهنگی در کرمان کرده‌اید.


اکنون بدینوسیله از صمیم قلب، مراتب سپاس خویش را نثار وجود خیرتان کرده، برای آن کریم عزیز از درگاه خداوند متعال و قبله کریمان آرزوی شادکامی میکنم.


عطا احمدی سال 1315 در کوهپایه از توابع شهرستان کرمان به دنیا آمد و علاوه بر کار تعلیم و تربیت با احداث و مشارکت در ساخت حدود 260 مدرسه در استان کرمان برای دانش آموزان، نام خود را در زمره بزرگترین خیرین مدرسه ساز کشور قرار داده است.



انتهای پیام/

برچسب ها: واحد کرمان
ارسال نظر
هلدینگ شایسته