دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
21 شهريور 1399 - 09:44
آذری جهرمی:

عدالت ارتباطی، زیرساخت عدالت آموزشی شده است

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: تلاش وزارت ارتباطات بر این گذاشتیم که کار اتصال همه‌ روستاهای کشور به ارتباطات پرسرعت و شبکه‌ ملی به پایان برسد. حالا که آموزش مجازی اجتناب ناپذیر شده، عدالت ارتباطی، زیرساخت عدالت آموزشی شده است.
کد خبر : 514013
وزیر 1.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه علم، فناوری و دانش‌بنیان گروه فناوری خبرگزاری آنا، محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در دیدار با مسئولان  استانداری و مجمع نمایندگان استان‌های همدان، سیستان و بلوچستان و خراسان رضوی از تلاش وزارت ارتباطات برای اتصال همه روستاهای کشور به اینترنت پرسرعت و شبکه ملی اطلاعات خبر داد.


آذری جهرمی در اینستاگرام خود نوشت: «تلاش وزارت ارتباطات بر این گذاشتیم که کار اتصال همه‌ روستاهای کشور به ارتباطات پرسرعت و شبکه‌ ملی به پایان برسد. حالا که آموزش مجازی اجتناب ناپذیر شده، عدالت ارتباطی، زیرساخت عدالت آموزشی شده است. با استاندار و مجمع نمایندگان استان‌ همدان، نمایندگانی از استان سیستان و بلوچستان و خراسان رضوی ملاقات داشتم و هماهنگی‌هایی برای ادامه کار انجام شد. خبرهای خوبی هم در این هفته برای ساکنین جزایر خلیج همیشه فارس داریم که اعلام خواهیم کرد.»



انتهای پیام/4144/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته