دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
20 مرداد 1399 - 13:29
تقدیری در گفتگو با آنا مطرح کرد؛

توزیع اینترنتی مجله «افق تحلیل» واحد علوم و تحقیقات در ایام کرونایی/ کار فرهنگی تمیز در بستر فضای مجازی

مدیرمسئول مجله افق تحلیل بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات گفت: در ابتدای هر ماه مجله افق تحلیل در بستر فضای مجازی، سایت رسمی مجله و اپلیکیشن افق تحلیل منتشر می‌شود.
کد خبر : 507141
IMG_20200810_122506_963.jpg

سید علیرضا تقدیری در گفتگو با خبرنگار حوزه تشکل‌های دانشگاهی گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، درباره کلیت مجله افق تحلیل بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات اظهار کرد: مجله خبری-تبیینی افق تحلیل در راستای فرمان آتش به اختیار مقام معظم رهبری و مبتنی بر کار فرهنگی تمیز در آذرماه ۱۳۹۸ آغاز به فعالیت کرده است.
وی افزود: این مجله با مشارکت بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات و در حوزه‌های فرهنگی، هنری، سیاسی، اجتماعی و آموزشی به فعالیت می‌پردازد و نویسندگان این مجله همگی از دانشجویان مستعد و علاقه‌مند هستند که برونداد دانشی خود را در اختیار دیگر دوستانشان قرار می‌دهند.
مدیرمسئول مجله افق تحلیل بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات با بیان اینکه شیوع ویروس کرونا و درگیری همه مشاغل و رکود آن‌ها باعث آسیب دیدن صنعت نشر نیز شده است، گفت: برای برپایی و زنده ماندن فعالیت مجله در ایام کرونا، مجله افق تحلیل تصمیم بر توزیع اینترنتی خود در فضای مجازی گرفت، تا هم قلم نویسندگان از حرکت باز نایستد و هم خوانندگان از مطالب آن بهره ببرند.
تقدیری خاطرنشان کرد: در ابتدای هر ماه مجله افق تحلیل در بستر فضای مجازی، سایت رسمی مجله و اپلیکیشن افق تحلیل منتشر می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به سایت www.ofoghtahlil.ir از مجله استفاده کنند و یا اپلیکیشن را از سایت دانلود کنند.


همچنین در راستای همه‌گیری و سهولت دسترسی، مجله افق تحلیل به‌صورت رایگان منتشر می‌شود.
انتهای پیام/۴۱۱۸/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته