دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
04 مرداد 1399 - 15:00
والی‌زاده در گفتگو با آنا مطرح کرد؛

لزوم ایجاد دیدگاه دانش‌محور در حوزه کشاورزی و زراعت

سرپرست مرکز روابط‌ عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت جهاد کشاورزی گفت: از ورود شرکت‌های دانش‌بنیان به حوزه کشاورزی و زراعت استقبال و حمایت می‌کنیم تا دیدگاه علمی و دانش‌محوری در این خصوص در کشور شکل بگیرد.
کد خبر : 503727
Saeed Sajjadi 05.JPG

ساسان والی‌زاده  سرپرست مرکز روابط‌ عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت جهاد کشاورزی، در گفتگو با خبرنگار حوزه علم، فناوری و دانش‌بنیان گروه دانشگاه خبرگزاری آنا در خصوص حمایت وزارت جهاد کشاورزی از شرکت‌های دانش‌بنیان بیان کرد: معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری جایگاه بالادستی و حاکمیتی در حوزه حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان دارد و  تسهیلات مناسبی نیز به این شرکت‌ها ارائه می‌دهد. یکی از سیاست‌های وزارت جهاد کشاورزی حمایت عملی از شرکت‌های دانش‌بنیان است.  البته جنس این حمایت‌ها باید تفکیک شود.


وی افزود: در وزارت جهاد کشاورزی هر شرکتی که در حوزه‌های مرتبط فعالیت می‌کند، از تولید محصولات مختلف با رویکرد علمی و افزایش بهره‌وری گرفته تا سالم‌سازی محصولات، مورد  حمایت قرار می‌گیرد. وزارت جهاد کشاورزی تشکیلات عظیمی در قالب سازمان تحقیقات دارد که وظیفه اصلی آن بکارگیری دانش در عرصه عمومی زراعت است.


 سرپرست مرکز روابط‌ عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت جهاد کشاورزی گفت: حمایت‌ها از شرکت‌های دانش‌بنیان به طور عمومی و اصولی انجام می‌شود. در دوره جدید وزارت کاظم کاوازی، چند نشست و جلسه با شرکت‌ها، استارت‌آپ‌ها و مجموعه‌هایی که نگاه و رویکرد علمی به بحث کشاورزی دارند، برگزار شده است. وزارت جهاد کشاورزی از ورود  شرکت‌های دانش‌بنیان به حوزه زراعت استقبال و حمایت می‌کند تا نگاه علمی و دانش‌محور در حوزه کشاورزی در کشور ایجاد شود.


انتهای پیام/4021/


 


 


انتهای پیام/

برچسب ها: دانش بنیان
ارسال نظر
هلدینگ شایسته