دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
27 تير 1399 - 16:25
پروز کرمی:

توسعه استارت‌آپ‌ها موجب اشتغال‌زایی و ارزش افزوده برای کشور می‌شوند

دبیر ستاد توسعه فرهنگ علم، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری رونق فعالیت‌های استارت‌آپ‌ها را سبب ایجاد شغل در کشور دانست.
کد خبر : 502269
کرمی 1.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه علم، فناوری و دانش‌بنیان گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، پرویز کرمی دبیر ستاد توسعه فرهنگ علم، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری از مردم دعوت کرد تا با مطالعه روزنامه فرهیختگان با چالش‌های پیش‌ روی استارت‌آپ‌ها و فعالان اقتصاد خلاق بیش از پیش آشنا شوند.


کرمی نقش استارت‌آپ‌ها و شرکت‌های خلاق را در توسعه زیست‌بوم فناوری و اشتغال‌زایی در کشور با اهمیت دانسته و خواستار تلاش برای رفع مشکلات این مشاغل نوپا شده است. دبیر ستاد توسعه فرهنگ علم، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری در فضای مجازی نوشت:


دوستان وهمکاران خوبم در روزنامه وزین فرهیختگان پرونده‌ای برای بررسی وضعیت صنایع فرهنگی وخلاق را با گزارش زهرا فریدزادگان باز کرده‌اند و در آن با همکاری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به بررسی چالش‌های اقتصاد خلاق پرداختند و نقش کمتر دیده شده استارت‌آپ‌ها و شرکت‌های خلاق در مقابله با کرونا پرداختند. این زیست بوم اگر در کشور به وضعیت مطلوب خود برسد اشتغال‌زایی و ارزش افزوده فوق العاده‌ای خواهد داشت. ۲۷۰۰ میلیارد دلار گردش مالی این صنعت در جهان بوده چه میزان از این رقم سهم کشور ما خواهد بود ؟! بسته به روند و رشد این زیست بوم در کشور دارد مخاطبان عزیز خودم رو به مطالعه این مطلب در روزنامه فرهیختگان جلب می‌کنم.



انتهای پیام/4144/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته