دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
07 تير 1399 - 14:41
رئیس مرکز فناوری‌های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری خبر داد؛

افتتاح برج فناوری هوافضا ایستگاه نوآوری شریف در تابستان

رئیس مرکز فناوری‌های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از افتتاح دو مجموعه بزرگ دیگر شامل کمپ استارت‌آپی حوزه نرم‌افزار و برج فناوری هوافضا در ایستگاه نوآوری شریف تا تابستان خبر داد.
کد خبر : 498193
قادری 1.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه علم، فناوری و دانش بنیان گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، اسماعیل قادری‌فر در مراسم افتتاحیه مرکز نوآوری صوت و تصویر ایستگاه نوآوری شریف که پیش از ظهر امروز برگزار شد، گفت: معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برای توسعه چارچوب مفهومی زیست بوم علم و فناوری در کشور از مدل قرارگاهی استفاده می‌کند که دارای سه نکته اصلی است که شامل فرهنگ‌سازی دانش‌بنیان، بازارسازی محصولات دانش‌بنیان و سرمایه‌گذاری خطرپذیر می‌شود.


وی افزود: همراهی رسانه ملی در فرهنگ‌سازی دانش‌بنیان و مراکز نوآوری قابل توجه بوده است. در حال حاضر مراکز نوآوری  در جای جای کشور پیاده‌سازی شده‌اند. هفته گذشته بزرگ‌ترین استارت‌آپ کمپ در سیستان و بلوچستان افتتاح شد.  در حوزه بازارسازی برای محصولات دانش‌بنیان، ۸۰ میلیون نفر در بازار داخلی و ۹۰۰ میلیون نفر بازار در منطقه‌ای وجود دارند  که با بهسازی و بازسازی پهنه‌های نوآوری در کشور در دست تحقق است.


رئیس مرکز فناوری‌های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری مطرح کرد: تا انتهای تابستان سال جاری دو  مجموعه بزرگ دیگر شامل کمپ استارت‌آپی حوزه نرم‌افزار و برج فناوری هوافضا در ایستگاه نوآوری شریف افتتاح خواهد شد.


انتهای پیام/4021/4144/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته