دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
02 تير 1399 - 16:33
فاطمی در گفتگو با آنا:

لازمه شناسایی استعداد دانشجویان، فعالیت‌های فرهنگی است

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران گفت: استعدادهای دانشجویان بدون جشنواره‌های فرهنگی و از این قبیل فعالیت‌ها قابل ارزیابی نیست.
کد خبر : 497230

میرمسعود فاطمی در گفتگو با خبرنگار حوزه فرهنگی و هنری گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، اظهار کرد: جشنواره فیلم صد ثانیه‌ای ابتکار دانشجویان کانون مستندسازی شهید سید مرتضی آوینی است. هدف از برگزاری این جشنوراه شکوفا شدن استعدادهای دانشجویان و استفاده هر چه بیشتر از این ظرفیت‌های کم شکفته و یا نا شکفته است.


وی افزود: در واقع جشنواره فیلم صد ثانیه‌ای برای انتقال پیام فرهنگی برگزار می‌شود و تمام کسانی که توانایی در حوزه هنر و ساخت فیلم کوتاه با پیام‌های ماندگار و تاثیرگذار می‌توانند در این جشنواره خود را نشان دهند و بدرخشند.


معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران گفت: افراد برگزیده و با استعداد در جشنواره صد ثانیه‌ای شناسایی می‌شوند و از این افراد در دانشگاه آزاد اسلامی و در سطح کشوری استفاده بهینه خواهد شد.


وی ادامه داد: استعدادهای دانشجویان بدون جشنواره‌های فرهنگی و این قبیل فعالیت‌ها قابل ارزیابی نیست. برای اثرگذاری دارو باید پایه و اساس تأثیرگذاری آن مشخص و جلوه‌گر شود؛ تمامی مؤلفه‌های فرهنگی باید همانند مواد دارویی تأثیرگذار باشد. هنر، اولین مؤلفه تأثیرگذاری موضوعات فرهنگی است که باید با شناسایی فضای جدید امروز، مبانی آن بررسی شود و برای تأثیرگذاری آن برنامه‌ریزی صورت بگیرد.


انتهای پیام/4084/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته