دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

مستند «با سه تومن چیکار کنن؟!» منتشر شد/ روایتی مستند از حل یک مسئله‌ برای تسهیل امر ازدواج

مستند «با سه تومن چیکار کنن؟!» اثر تازه سامانه‌ کالک، روایتی مستند از حل یک مسئله‌ برای تسهیل امر ازدواج و کمک به تشکیل خانواده‌ جوانان است و اینکه چگونه قشر جوان و به‌خصوص دانشجویان با توجه به رهنمودهای رهبر انقلاب می‌توانند یک هسته مسئله‌محور را در جامعه شناسایی کرده و برای حل آن راهکار پیدا کنند.
کد خبر : 496611
635750629141708643_lg.jpg

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، مستند روایی «با سه تومن چیکار کنن؟!» تازه‌ترین اثرِ سامانه‌ کالک با بررسی وضعیت وام ازدواج در عماریار منتشر شد. سامانه‌ کالک در مستندی از فعالیت «مرکز مطالعات اقتصادی بسیج دانشجویی دانشگاه علم و صنعت» به مطالبه‌گری‌های دانشجویی از بیان مسئله تا چگونگی حل یک مسئله پرداخته است.


بسیج دانشجویی دانشگاه علم و صنعت، در مرکز مطالعات اقتصادی خود پژوهشی را حول محور اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه بانک‌ها در سال 95 شروع کردند که متوجه می‌شود بانک‌ها این منابع را در عوض اعطا و صرف آن در فضاهای اجتماعی به صورت وام در اختیار مدیران خود قرار می‌دهد.


مستند «با سه تومن چیکار کنن؟!» روایتگر فرآیند افزایش وام ازدواج از 3 میلیون به 10 میلیون تومان بوده که حاصل یک مطالبه‌گری دانشجویی در مرکز مطالعات اقتصادی بسیج دانشگاه علم و صنعت است.


«با سه تومن چیکار کنن؟!» اثر تازه سامانه‌ کالک، روایتی مستند از حل یک مسئله‌ است برای تسهیل امر ازدواج و کمک به تشکیل خانواده‌ جوانان و اینکه چگونه قشر جوان و به‌خصوص دانشجویان با توجه به رهنمودهای رهبر انقلاب می‌توانند یک هسته مسئله‌محور را در جامعه شناسایی کرده و برای حل آن راهکار پیدا کنند.


علاقه‌مندان می‌توانند این مستند را با تخفیف 70 درصدی در اشتراک سه‌ماهه عماریار و تخفیف 30 درصدی دانلود تکی با کد تخفیف «kalk» از این اینجا دریافت و مشاهده کنند.



کلیپ سامانه کالک درباره ازدواج دانشجویی را می‌توانید از ویدئوی زیر مشاهده کنید:





انتهای پبام/4118/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته