دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

نهضت بازخوانی تشکیلاتی کتاب «طرح کلی اندیشه اسلامی در قرآن» برگزار می‌شود

نهضت بازخوانی تشکیلاتی کالک با همکاری مراکز آموزش تشکیلاتی اسلام ناب و میقات، طرح نهضت بازخوانی تشکیلاتی کتاب «طرح کلی اندیشه اسلامی در قرآن» را اجرا می‌کند.
کد خبر : 488452
IMG-20200509-WA0038.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه تشکل‌های دانشگاهی گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، طرحِ نهضت بازخوانی تشکیلاتی از کتاب «طرح کلی اندیشه اسلامی در قرآن» با محوریت فصل‌های نبوت و ولایت در قالب‌های (یادداشت، مقاله، ارائه صوتی، تصویری، پرده‌نگار و غیره) برگزار می‌شود.


«ضرورت کار تشکیلاتی، اصول روابط در تشکیلات، تربیت، رشد و کادرسازی، نسبت خودسازی و جامعه‌سازی و غیره» از جمله محورهای مورد نظر در این طرح است.


علاقه‌مندان به شرکت در طرح می‌توانند آثار خود را تا 14 خردادماه سال 1399 به شناسه @nehzat_admin در پیام‌رسان‌های بله، ایتا و یا تلگرام ارسال کنند.


متقاضیان برای خرید کتاب (+کتابچه هدیه و ارسال رایگان) می‌توانند، کد tarhkoli1399 را در دایرکت به instagram.com/ketabforoosh یا ble.ir/ketabforoosh ارسال کنند و یا صوتِ کاملِ کتاب را هر شب ساعت22 از کانال @kalk_ir دریافت کنند.


 جوایز در نظر گرفته شده برای شرکت کنندگان شامل 20 مجموعه از کتب آیت‌الله العظمی استاد سیدعلی حسینی خامنه‌ای و سه جایزه سه، دو و یک میلیون تومانی برای سه تشکل برتر خواهد بود.



انتهای پیام/4118/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته