دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
20 خرداد 1399 - 00:05
جهرمی در گفتگو با آنا:

اپراتورها موظف به تغییر در سرویس‌های خدمات ارزش افزوده هستند

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: پروتکل‌های تغییر محتوا در خدمات ارزش افزوده تلفن همراه از ماه‌ها قبل به اپراتورها ابلاغ شده است.
کد خبر : 494538
جهرمی 1.jpg

محمد جواد آذری جهرمی در گفتگو با خبرنگار حوزه علم، فناوری و دانش‌بنیان گروه دانشگاه خبرگزاری آنا اظهار کرد: با مصوبه سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی محتوای سرویس‌های خدمات ارزش افزوده به طور کلی تغییر کرده و همه اپراتورهای کشور ملزم به اجرای آن هستند.




بیشتر بخوانید: پایانی بر خدمات هزینه‌بر برای مردم/ شیوه استفاده از خدمات ارزش افزوده تغییر می‌کند




وی افزود: سازوکار لازم برای پایان دادن به وس(خدمات ارزش افزوده) از سه ماه پیش به اپراتورهای فعال در کشور ابلاغ شده است و قطعا دیگر خدمات ارزش افزوده با شیوه قبلی به مشترکان ارائه نمی‌شود.


وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات عنوان کرد: اگر اپراتوری در کشور تغییرات لازم را در محتوای خدمات ارزش افزوده اعمال نکند قطعا وزارت ارتباطات و دستگاه قضایی با آن‌ برخورد کرد.


بر طبق مصوبه 300 سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از امروز(19 خرداد) تمامی اپراتورهای کشور موظف تغییرات عمده‌ای در شیوه ارائه خدمات ارزش افزوده ایجاد کنند. با وجود این بر اساس پیگیری‌های انجام شده از سوی خبرنگار حوزه علم، فناوری و دانش‌بنیان گروه دانشگاه خبرگزاری آنا اپراتورها از سازوکار لازم برای اجرای مصوبه 300 رگولاتوری آگاهی ندارند.


به نظر می‌رسد با وجود صحبت‌های وزیر ارتباطات و معاونان او در خصوص پرونده وس و رعایت حق‌الناس هنوز قرار نیست خدمات ارزش افزوده به طور کامل قطع شود . تنها شیوه دریافت هزینه از مشترکان تغییر کرده است. مشترکان همراه اول، ایرانسل و رایتل طبق قانون دیگر نباید مشابه آنچه در گذشته اتفاق می‌افتاد هزینه‌ای برای خدمات ارزش افزده پرداخت کنند.


انتهای پیام/4144/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته