دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
22 آبان 1394 - 17:41
با حضور در غرفه آنا

کفاشیان: دانشگاه آزاد در امر ورزش کشور پیشقدم بوده است/ اختصاص 45 درصد بودجه فدراسیون به تیم ملی

رئیس فدراسیون فوتبال، دانشگاه آزاد اسلامی را در امر ورزش آزاد کشور پیشقدم دانست و گفت: این دانشگاه همان گونه که در فعالیت‌های علمی پیشقدم بوده و از درجات پایین به این مرحله بالا و خوب رسیده در زمینه ورزش نیز پیشرفت کرده و پیشقدم بوده است.
کد خبر : 49369

به گزارش خبرنگار آنا، علی کفاشیان با حضور در غرفه خبرگزاری دانشگاه آزاد اسلامی «آنا» در بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات با توجه به تلاش دانشگاه آزاد در امر ورزش اظهار کرد: تیم‌هایی که این دانشگاه در رشته‌های مختلف ورزشی تربیت و حمایت می‌کند، قابل تحسین است.


رئیس فدراسیون فوتبال حضور محمد دادگان در راس ورزش دانشگاه آزاد اسلامی را از نقاط قوت این دانشگاه عنوان کرد و گفت: وی فردی بسیار قوی در ورزش کشور است.


کفاشیان در ادامه از تخصیص 45 درصد بودجه فدراسیون فوتبال برای تیم ملی بزرگسالان خبر داد و خاطرنشان کرد که این امر در راستای رفتن این تیم به جام جهانی و اهمیت کار صورت گرفته است.



وی بر تلاش برای رفع حواشی در فوتبال کشور و کار کیفی و کمی در تیم ملی تاکید و در پاسخ به این سوال که برای ریاست فدراسیون فوتبال نامزد خواهد شد یا نه، اظهار کرد: در زمان برگزاری مجمع اگر زمینه فراهم بوده و مانعی وجود نداشته باشد، نامزد انتخابات فدراسیون خواهم شد.


این مسئول در زمینه مشکلات داوری در فوتبال کشور یادآور شد: سعی شده با صحبتی که با داوران کرده‌ایم، کمترین خطاها صورت بگیرد و دقت‌ها بیشتر بشود، علاوه بر اینکه باید با تلاش باشگاه‌ها اعتماد به نفس به داوران برگردد و با ارائه آموزش‌ها، خطاها کمتر شود این در حالی است که محرومیت داوران کارساز و موثر نبوده و نیست.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته