دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
23 ارديبهشت 1399 - 11:13
برای جلوگیری از نشت اطلاعات صورت گرفت؛

توسعه نرم‌افزار ردیابی فلش مموری توسط شرکت کره‌ای

ال‌جی برای جلوگیری از نشت اطلاعات این شرکت، یک نرم‌افزار هوش مصنوعی را برای دستگاه‌های بازرسی X-Ray توسعه داده است تا بتواند وجود فلش مموری را در جیب یا کیف کارمندان ردیابی کند.
کد خبر : 489181
2-lg-cns-ai-usb.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه علم، فناوری و دانش‌بنیان گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از زد دی نت، شرکت ال‌جی یک نرم‌افزار هوش مصنوعی (AI) را توسعه داده که برای استفاده در دستگاه‌های بازرسی X-Ray به‌کار می‌رود و قادر است حافظه USB را شناسایی کند.


این نرم‌افزار تصاویر X-Ray گرفته‌شده از کیف و کت‌و‌شلوار کارمندان در ورودی‌های شرکت را تحلیل و بررسی می‌کند تا وجود حافظه USB در آنها را کشف کند.


این فرآیند در مدت‌زمان 0.3 ثانیه انجام می‌شود و این نرم‌افزار علاوه بر حافظه USB، کارت‌های حافظه و دیسک‌های سخت را نیز با دقت 99٪ تشخیص می‌دهد.


همچنین می‌تواند دستگاه‌های بزرگ‌تری مانند لپ‌تاپ، تبلت، تلفن‌های هوشمند، دوربین‌ها و کتاب‌های الکترونیکی را تشخیص دهد.


به گفته ال‌جی این نرم‌افزار موجب افزایش بهره‌وری در ورودی‌ها برای جلوگیری از نشت اطلاعات حساس می‌شود.


ال‌جی تاکنون این نرم‌افزار را در ورودی کلیه دفاتر خود مستقر کرده است. همچنین در نیمه اول سال آینده در فرودگاه بین‌المللی اینچئون نیز نصب خواهد شد.


علاوه بر این فناوری، در ماه فوریه این شرکت یک سرویس تشخیص چهره مبتنی بر هوش مصنوعی را راه‌اندازی کرد که به کارمندان امکان می‌دهد بدون توقف برای ثبت حضور، وارد شرکت شوند.


انتهای پیام/4112/


انتهای پیام/

برچسب ها: هوش مصنوعی ال جی
ارسال نظر
هلدینگ شایسته