دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
14 ارديبهشت 1399 - 09:31
رحمانی تأکید کرد؛

لزوم عزم جدی نمایندگان مجلس یازدهم برای پیگیری سند تحول بنیادین آموزش و پرورش

منتخب مردم مشهد در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی بر لزوم عزم جدی نمایندگان مجلس یازدهم برای پیگیری سند تحول بنیادین آموزش و پرورش تأکید کرد.
کد خبر : 487135
637053795542524968_lg.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه تشکل‌های دانشگاهی گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، نشست دانشجویان دانشگاه فرهنگیان با فاطمه رحمانی، منتخب مردم مشهد در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی درباره جایگاه آموزش و پرورش به‌صورت مجازی برگزار شد.
فاطمه رحمانی ضمن تبریک روز معلم و گرامی داشت یاد و خاطره شهید مطهری بر ضرورت پرداختن و اهتمام به آموزش و پرورش تأکید کرد.
وی افزود: با توجه به تاکید فراوان مقام معظم رهبری در خصوص سند تحول بنیادین و اهمیت آن، ضروری است که پرداختن به این سند در دستور کار مجلس یازدهم قرار بگیرد. باید عزمی قوی در نمایندگان مجلس جهت پیگیری سند تحول بنیادین شکل بگیرد.
منتخب مردم مشهد در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی بیان کرد: اهتمام به سند تحول بنیادین و طرح تعالی و ارتقای خانواده و جامعه نیز از اولویت‌های بنده در مجلس یازدهم خواهد بود.
رحمانی تصریح کرد: برای پیگیری سند تحول بنیادین باید یک کارگروه به ماهو شأن شکل گرفته شود، آسیب‌ها دسته بندی شود، راهکارهای اجرایی پیشنهاد و در نهایت در یک بسته جامع‌نگر در اختیار قرار بگیرد و استمرار داشتن این جلسات نیز حائز اهمیت است.
وی خاطرنشان کرد: نمایندگان مجلس و دانشجومعلمان باید از نظر نگاه، نظر و افق مانند یکدیگر باشیم تا بتوانیم به‌صورت جدی آسیب‌شناسی در خصوص مسائل آموزش و پرورش داشته باشیم.
انتهای پیام/۴۱۱۸/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته