دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی خبر داد؛

مسابقه کتابخوانی صلح امام حسن (ع) برگزار می‌شود

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی از برگزاری مسابقه کتابخوانی با عنوان صلح امام حسن(ع) خبر داد و گفت: دانشجویان، اعضای هیئت علمی و کارکنان این دانشگاه می‌توانند تا بیستم اردیبهشت ماه سال جاری جهت شرکت در این مسابقه اقدام کنند‌.
کد خبر : 486445
636988877466634261.jpg

حجت الاسلام ابراهیم کلانتری در گفتگو با خبرنگار حوزه فرهنگی و هنری گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از برگزاری مسابقه کتابخوانی با عنوان صلح امام حسن(ع) خبر داد و اظهار کرد: زمان ثبت نام این مسابقه از اول اردیبهشت ماه سال جاری آغاز و تا بیستم این ماه ادامه دارد. آزمون مسابقه کتابخوانی روز شنبه بیست و یکم اردیبهشت ماه سال جاری برگزار می‌شود.


وی ادامه داد: این مسابقه به همت پژوهشکده مطالعات میان فرهنگی دانشگاه و با همکاری انتشارات انقلاب اسلامی وابسته به دفتر حفظ و نشر آثار مقام معظم رهبری (مد ظله العالی ) برگزار می‌شود.


حجت‌الاسلام کلانتری افزود: پژوهشکده مطالعات میان فرهنگی و دانشجویی دانشگاه در نظر دارد مسابقه کتابخوانی به عنوان صلح امام حسن(ع) را همزمان با سالروز ولادت این امام به صورت مجازی برگزار کند.


معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی عنوان کرد: در این مسابقه اعضای هیئت علمی کارکنان و دانشجویان نیز می توانند با مراجعه به سایت hamdamamketab.ir  مراجعه کنند و پس از ثبت نام در سایت با درج شماره تلفن همراه و دریافت کد عبور فایل کتاب را از این سایت دریافت کنند.


حجت‌الاسلام کلانتری گفت منبع آزمون تست فصل سوم کتاب صلح امام حسن است و به نفرات برتر شرکت کننده در این مسابقه به قید قرعه جوایز نفیسی از طرف پژوهشگاه تقدیم می شود.


وی در خصوص زمان برگزاری مسابقه کتاب خوانی هندسه انقلاب تصریح کرد: مسابقه کتابخوانی هندسه انقلاب که قرار بود در تاریخ بیستم اسفندماه سال گذشته برگزار شود که به دلیل شیوع بیماری کرونا به خردادماه سال جاری موکول شده است که زمان و نحوه ثبت‌نام آن اعلام می‌شود.


انتهای پیام/۴۰۸۴/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته