دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۲۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۳

اینستاگرام IGTV را دوباره طراحی می‌کند

اینستاگرام قصد دارد با طراحی مجدد IGTV فرصت بیشتری را برای خالقان محتوای ویدئویی فراهم کند.
کد خبر : ۴۸۲۹۴۵
این 1.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه علم، فناوری و دانش‌بنیان گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از اینگجت، در حال حاضر کاربران شبکه اجتماعی اینستاگرام روزانه هزاران محتوای ویدئویی در قالب IGTV را مشاهده می‌کنند. حال اینستاگرام قصد دارد به منظور راحت‌تر کردن پیگیری خالقان این نوع از کلیپ‌های ویدئویی بار دیگر IGTV را طراحی کند.


بسیاری از کاربران اینستاگرام معتقدند زمانی که این شبکه اجتماعی IGTV را در سال ۲۰۱۸ میلادی معرفی کرد انتظار داشت کاربران استقبال بسیار خوبی از آن بکنند و این قابلیت جدید را تحولی انقلابی در بدانند ولی همه چیز طبق برنامه مدیران اینستاگرام پیش نرفت. در واقع میلیون‌ها کاربر اینستاگرام در مقایسه با سایر ویژگی‌های جدید این شبکه اجتماعی با IGTV بسیار سرد برخورد کردند.


کارشناسان فناوری معتقدند یکی از دلایل توجه کمتر به IGTV در اینستاگرام تمرکز پایین این شبکه اجتماعی روی سازندگان ویدئوهای این قسمت است. به همین دلیل اینستاگرام در طراحی جدید IGTV به خالقان آثار توجه بیشتری می‌کند و به محض ورود کاربران برای تماشای هر ویدئویی نام خالقان آن را برجسته می‌سازد.



نسخه کنونی اینستاگرام به گونه‌ای طراحی شده که کاربران در قسمت IGTV  بیشتر به سمت محتوای ویدئویی و تعداد افرادی که آن ویدئویی را دیده‌اند جذب می‌شوند. شاید روزانه میلیون‌ها ویدئو در این قیمت بارگذاری و مورد مشاهده قرار می‌گرفت ولی هیچ کس از تولید کنندگان آن‌ها اطلاع نداشت.

گوشتیران
قالیشویی ادیب

قابلیت به اشتراک گذاری ویدئوهای IGTV به عنوان استوری نیز دچار تغییر می‌شود. به نحوی که اینستاگرام اعلام کرده در نسخه جدید این شبکه اجتماعی کاربران می‌توانند ویدئوهای IGTV طولانی‌تری را به عنوان استوری خود با دیگر کاربران به اشتراک بگذارند. همچنین قرار است حالت‌های جدیدی برای ضبط تصویر نیز به این قسمت اضافه شود.


یکی از حالت‌های جدید ضبط ویدئو برای IGTV تصویربرداری بدون دست(Hands Free) است. البته جزئیات زیادی از این ویژگی منتشر نشده و باید تا زمان عرضه نسخه جدید اینستاگرام صبر کرد.


انتهای پیام/۴۱۴۴/


ارسال نظر