دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
27 بهمن 1398 - 12:36
معاون گفتمان‌سازی و مطالبه‌گری سازمان بسیج دانشجویی:

مطالبه‌گری بسیج دانشجویی به سمت مسئله‌محوری رفته است

معاون گفتمان‌سازی و مطالبه‌گری سازمان بسیج دانشجویی گفت: عمده فعالیت انتخاباتی بسیج دانشجویی این خواهد بود که سؤالات درست را از نامزدهای انتخابات بپرسد و نتیجه پاسخ به این سؤالات که دو طیف جواب انقلابی و غیرانقلابی خواهد بود را در اختیار مردم خواهد گذاشت و مردم نیز می‌توانند از این جواب‌ها به انتخاب صحیح برسند.
کد خبر : 472289
12.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه تشکل‌های دانشگاهی گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، علی کیان صبح امروز در نشست خبری نقش‌آفرینی بسیج دانشجویی در عرصه یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و رونمایی از کتاب بهارستان گفت: بسیج دانشجویی رویکرد مسئله‌محوری را در پیش گرفته است و مطالبه‌گری بسیج دانشجویی نیز به سمت مسئله‌محوری رفته است.


وی افزود: مسائل اگر درست احصاء و برجسته شود، گروه‌های سیاسی نمی‌توانند دوگانه‌های کاذب را ایجاد کرده و مردم را به آن مشغول کنند، همین که سؤال درست از نامزدهای انتخاباتی پرسیده شود و نتیجه این سؤال در اختیار مردم قرار گیرد، مردم درست انتخاب می‌کنند.


معاون گفتمان‌سازی و مطالبه‌گری سازمان بسیج دانشجویی بیان کرد: معمولا شاهد بودیم افرادی انتخاب شده‌اند که پس از انتخاب نتوانستند به وعده‌های خود عمل کنند و از فضای آرمانی انقلاب اسلامی نیز فاصله گرفته‌اند.


کیان خاطرنشان کرد: عمده فعالیت انتخاباتی بسیج دانشجویی این خواهد بود که سؤالات درست را از نامزدهای انتخابات بپرسد و نتیجه پاسخ به این سؤالات که دو طیف جواب انقلابی و غیرانقلابی خواهد بود را در اختیار مردم خواهد گذاشت و مردم نیز می‌توانند از این جواب‌ها به انتخاب صحیح برسند.


کتاب بهارستان با موضوع مجلس، چالش‌ها و مسائل اولویت‌دار کشور به احصاء مسائل اولویت‌دار مجلس شورای اسلامی به تفکیک کمیسیون‌های تخصصی مجلس پرداخته است، این کتاب به همت معاونت پژوهش و فناوری سازمان بسیج دانشجویی به سرپرستی سیدعلیرضا فاطمی منتشر شده است.


محتوای کتاب بهارستان مورد عمل اعضای بسیج دانشجویی در مطالبه‌گری ایام انتخابات قرار خواهد گرفت.


انتهای پیام/4118/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته