توسعه بازار محصولات دانشبنیان+اینفوگرافیک
در اینفوگرافیک این مطلب به اهمیت حضور مدیران توسعه بازار در شرکتهای نوپا پرداخته شده است.
به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از روابط عمومی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، پیرامون مسائل، مشکلات و دستاوردهای مربوط به شرکتهای دانشبنیان و استارتآپهای کشور، حرف بسیار برای گفتن وجود دارد، اما یکی از این مشکلات، نبود یک مدیر کهنه کار یا آشنا به محیط بازار است.
کسی که بتواند یک شرکت تازه تاسیس را با معرفی توانمندیها و خدماتش به بازارهای داخلی و جهانی معرفی کند.
وجود چنین مدیری یک نیاز جدی و ضروری برای هر شرکتی است که در این دادهنما به اهمیت حضور مدیران توسعه بازار در شرکتهای نوپا پرداخته شده است:
انتهای پیام/4112/
انتهای پیام/