دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
08 بهمن 1398 - 15:53
یک فعال دانشجویی در گفتگو با آنا مطرح کرد؛

ضرورت تقویت نهضت مسئله‌محوری توسط دانشجویان

معاون تعلیم و تربیت بسیج دانشجویی دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی گفت: دانشجویان باید نهضت مسئله‌محوری را در دانشگاه‌ها تقویت کرده و به حل مسائل کشور کمک کنند.
کد خبر : 468788
r_6029_191120125617.jpg

سجاد لکزایی در گفتگو با خبرنگار حوزه تشکل‌های دانشگاهی گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، با اشاره به رشد و کادرسازی دانشجویان انقلابی اظهار کرد: دانشجویان باید نهضت مسئله‌محوری را در دانشگاه‌ها تقویت کرده و به حل مسائل کشور کمک کنند.
وی افزود: با توجه به اهمیت انتخابات مجلس شورای اسلامی، اعضای بسیج دانشجویی دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی به‌تازگی موفق شدند که دوره معرفتی-بصیرتی «فتح الفتوح» را در شهر مقدس قم برگزار کنند.
معاون تعلیم و تربیت بسیج دانشجویی دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی با بیان اینکه دوره فتح الفتوح نام خود را از کلیدواژه‌‌های مورد تاکید مقام معظم رهبری گرفته است، گفت: دوره فتح الفتوح در راستای طرح اعتلای بسیج دانشجویی و نهضت مسئله‌محوری، برای ۹۰ نفر از دانشجومعلمان دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی برگزار شد.
لکزایی عنوان کرد: دانشجویان در این دوره توفیق دیدار با آیت‌الله مصباح یزدی را پیدا کردند و معظم له بر اهمیت کار تربیتی توسط دانشجومعلمان تاکید کردند. همچنین در این دوره فاضلی از اساتید سازمان پژوهش و تألیف کتب درسی در خصوص سند تحول بنیادین و نظام مسائل آموزش و پرورش کارگاه خوبی را برگزار کرد که با استقبال دانشجویان همراه بود.
وی خاطرنشان کرد: در پایان دوره فتح الفتوح، براساس مسائل کلان آموزش و پرورش و رویکرد حل مسئله در مرکز مطالعات بسیج دانشجویی، ایده‌هایی طراحی و جهت اجرای آن برنامه‌ریزی صورت گرفت.
انتهای پیام/۴۱۱۸/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته