دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
07 بهمن 1398 - 16:53

رسانه‌ها اقتصاد زیستی را ترویج می‌کنند

اقتصاد زیستی با اقدامات ترویجی توسعه خواهد یافت، بنابراین مردم باید از تلاش‌های صورت گرفته در این حوزه مطلع شوند.
کد خبر : 468578
thum-5462719392cd94ef9c4-REsane_142410.jpg

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از معاونت علم و فناوری ریاست جمهوری، یکی از مهم‌ترین نیازهای زیست‌بوم نوآوری و فناوری، ترویج اقدامات و کارهای اجرایی است. این‌که مردم بدانند تلاش‌های صورت گرفته در این بستر فناورانه، به کجا رسیده است.


مصطفی قانعی، دبیر ستاد توسعه زیست‌فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، با اشاره به این که اقتصاد زیستی هم با همین اقدامات ترویجی توسعه خواهد یافت، گفت: باید کارهای بزرگی که در حوزه زیست‌فناوری در کشور اتفاق افتاده است برای مردم و مسئولین انعکاس یابد تا همه در جریان موفقیت‌های این حوزه قرار بگیرند.


وی با بیان ضرورت ورود رسانه‌ها برای ترویج این اقدامات، بیان کرد: تولید برنامه‌های ترکیبی در رسانه ملی با محوریت زیست‌فناوری ضروری است.


به گفته قانعی، برقراری ارتباط با شرکت‌های برتر حوزه زیست‌فناوری با هدف انعکاس دغدغه‌ها و مشکلات آن‌ها در رسانه‌های تصویری و مکتوب یکی از اقداماتی است که در این حوزه پیگیری می‌کنیم.


دبیر ستاد توسعه زیست‌فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری همچنین ادامه داد: راهبری، حمایت و ترویج زیست‌فناوری در حوزه متخصصان و دانشجویان، ترویج زیست فناوری و آگاهی عمومی مردم از مأموریت‌های اصلی ستاد است.


انتهای پیام/4021/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته