دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
17 دی 1398 - 15:34
عضو واحد سیاسی انجمن اسلامی دانشگاه امیرکبیر:

شهادت حاج قاسم سلیمانی قطعاً به نابودی استکبار جهانی منجر می‌شود

شهادت انسان عظیم الشانی مثل حاج قاسم سلیمانی قطعاً به نابودی استکبار جهانی از منطقه منجر می‌شود که این ادارهٔ الهی است.
کد خبر : 464929
156871257.jpg

مجتبی منگلی عضو واحد سیاسی انجمن اسلامی دانشگاه امیرکبیر در گفتگو با خبرنگار حوزه تشکل‌های دانشجویی گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، وقتی از قلب‌ها و انقلاب در آن‌ها صحبت می‌شود، باید فقط خود آن را حس کرد که اصلاً قابل به زبان آوردن و وصف کردن نیست! وقتی می‌خواهی چیزی را که فراتر از عقل و منطق است و جنسش ربطی به ایمان دارد را عاقلانه بحث کنی، چیزی شبیه توجیه گریه هنگام بغض کردن است.


وی در ادامه عنوان کرد: چرا همه مردمِ امت اسلامی با شهادت سردار رشید و مالک سپاه این‌گونه به تلاطم افتادند؟ کاری نیست که از دست من بربیاید که اصلاً هیچ قلمی نمی‌تواند آن را به رشته تحریر درآورد. اما می‌خواهم در مورد یک حرکت صحبت کنم، یک جنبش، یک انتقام، که تمام مردم مؤمن و وطن‌دوست و باغیرت ایران و همهٔ مسلمین و مستضعفین جهان از عمق وجود خواهان آن هستند. یک انتقام سخت که باید حتماً و حتماً صورت گیرد.


عضو واحد سیاسی انجمن اسلامی دانشگاه امیرکبیر گفت: انتقام حتماً باید صورت گیرد که اگر این‌گونه نشود دشمنِ استضعاف جهانی جری‌تر می‌شود؛ چراکه نماد مقاومت را به شهادت رسانده و این یعنی زدن تفکر مقاومت و این یعنی مخالفت با اسلام ناب؛ انتقام حتماً باید صورت گیرد که اگر این‌گونه نشود با خیالی راحت‌تر آن جنایت را ادامه می‌دهد و نسخهٔ اسلام را خواهند پیچید.


منگلی افزود: انتقام سخت برای جلوگیری از نابودی سخت است که حتماً باید صورت گیرد که اگر این‌گونه نشود امید مظلومین جهان به تاریکی کشیده می‌شود و بسیاری انسان بی‌گناه که تازه با یک نظام اسلامی دارند آرامش پیدا می‌کنند و از زیر سلطهٔ جهانی درمی‌آیند در یاس از نجات قرار خواهند گرفت.


وی همچنین تاکید کرد:  انتقام سخت حتماً باید صورت گیرد چراکه وَلَن تَرضىٰ عَنكَ اليَهودُ وَلَا النَّصارىٰ حَتّىٰ تَتَّبِعَ مِلَّتَهُم ۗ قُل إِنَّ هُدَى اللَّهِ هُوَ الهُدىٰ است تفکر آن‌ها. انتقام سخت حتماً باید صورت گیرد که وَاقْتُلُوهُمْ حَيْثُ ثَقِفْتُمُوهُمْ وَأَخْرِجُوهُمْ مِنْ حَيْثُ أَخْرَجُوكُمْ ۚ وَالْفِتْنَةُ أَشَدُّ مِنَ الْقَتْلِ.


عضو واحد سیاسی انجمن اسلامی دانشگاه امیرکبیر خاطرنشان کرد: شهادت انسان عظیم الشانی مثل حاج قاسم سلیمانی قطعاً به نابودی استکبار جهانی از منطقه منجر می‌شود که این ادارهٔ الهی است. ان‌شاءالله و خواست مردمانی که دل‌هایشان سوخته است.


انتهای پیام/4084/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته