دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
16 دی 1398 - 13:02
در نامه‌ای به رهبر انقلاب عنوان شد؛

اعلام آمادگی مردم برای جهاد همه جانبه در مراسم تشییع سپهبد سلیمانی

ملت خشمگین ایران جهت #انتقام_سخت از تروریست‌های آمریکایی اعلام آمادگی و بیعت با رهبر معظم انقلاب اسلامی را اعلام کردند.
کد خبر : 464703
faa2a545-19f9-4bcc-b8a9-7950d69d5708.jpg

به گزارش خبرنگار تشکل‌های دانشجویی گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی شریف در غرفه‌ای که در مقابل سردر اصلی دانشگاه راه‌اندازی کرده است، پویشی تحت عنوان #من_انتقام_می‌گیرم در بین راهپیمایان به راه انداخته است.


بر این اساس ملت خشمگین ایران جهت #انتقام_سخت از تروریست‌های آمریکایی اعلام آمادگی و بیعت با رهبر معظم انقلاب اسلامی را اعلام کردند.





متن نامه به این شرح است:


پیمان «من هم انتقام می‌گیرم. . .»


«با آنان بجنگید تا خدا آنان را به دست شما عذاب کند و رسوایشان نماید و شما را بر آنان پیروزی دهد و سینه‌های (پرسوز وغم) مومنان را شفا بخشد و خشم دلهایشان را از میان ببرد.) (14 توبه)


محضر ولی امر مسلمین جهان و فرمانده کل قوا، حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی)


به نظر می‌رسد اکنون در آغار «گام دوم انقلاب اسلامی» و در پی شهادت حاج قاسم سلیمانی سید الشهدای مقاومت،‌ دور جدید از مبارزات با دشمن آمریکایی و صهیونیستی آغاز شده است. یقیناً آحاد امت اسلام منتظر پاسخ کوبنده و سخت جبهه مقاومت به مزدوران آمریکایی هستند، ولی هرگز این موجب تسلی قلوب جریحه دار، نخواهد شد؛ کما اینکه انتقام از قاتلین اباعبدا... هرگز موجب تسلی خاطر شیعیان نگشت.


ابتلای هزار ساله شیعه، حمل غم و اندوه ناشی از ظلم مستکبرین زمان با خود بوده و امتحان  امروز شیعه اعلام آمادگی همه جانبه برای انتقام سخت از این مستکبران است، انتقامی که جوانان شیعه برای هزار سال شمشیرهای خود را تیز نگه داشته‌اند.


ضمن عرض تبریک و تسلیت این شهادت بزرگ، اینجانب اعلام می‌دارم در هر لحظه آماده جهاد و منتظر فرمان حضرت عالی هستم که تنها راه برای تسلی قلوب جوانان داغدار، حضور در میدان‌های نبرد حق علیه باطل است تا پیروزی نهایی و اهتزار پرچم لا اله الا ا... بر قلل رفیع کرامت و بزرگواری. ان‌شاا...




انتهای پیام/4133


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته