دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 آذر 1398 - 17:57

برگزاری جشنواره رسانه و نشریات دانشجویی با پیشنهادات دانشجویان

دبیرخانه جشنواره رسانه و نشریات دانشجویی تیتر ۱۲، در اقدامی نو و به‌منظور جلب مشارکت بیشتر فعالان نشریات در این رویداد رسانه‌ای، موضوعات بخش ویژه این دوره از جشنواره را با پیشنهاد دانشجویان انتخاب می‌کند.
کد خبر : 450654

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از مفدا، دبیرخانه دوازدهمین جشنواره سراسری رسانه و نشریات دانشجویی که به میزبانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برگزار می‌شود از دانشجویان و فعالان نشریات دانشجویی درخواست کرد که موضوعات پیشنهادی خود را برای جشنواره ارائه دهند.


بر این اساس، دانشجویان و فعالان نشریاتی می‌توانند موضوعات پیشنهادی خود برای بخش ویژه این دوره از جشنواره را تا روز شنبه ۳۰ آذرماه سال جاری به آدرس تلگرامی دبیرخانه به نشانی @Dabirkhanehtitr۱۲ ارسال کنند.


جشنواره سراسری نشریات دانشجویی هر دوره چند موضوع را به‌عنوان محورهای بخش ویژه انتخاب می‌کند. دوازدهمین جشنواره سراسری رسانه و نشریات دانشجویی با تغییر رویه پیشین، این محورها را از میان پیشنهادات مخاطبان جشنواره انتخاب می‌کند.  آثار این بخش در چهار قالب گزارش، مصاحبه، یادداشت و مقاله دریافت خواهد شد.


زمان آغاز به کار دوازدهمین دوره جشنواره سراسری رسانه و نشریات دانشجویی؛ تیتر ۱۲، بعد از ابلاغ دستورالعمل به دانشگاه‌ها متعاقباً اعلام خواهد شد.


انتهای پیام/4084/


 


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته