دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
09 آذر 1398 - 05:06

عکس‌ها را چشم‌نواز کنید

استفاده از نرم‌افزارهای ویرایش تصویر میان کاربران فضای مجازی همه‌گیر شده و راهی برای جذب مخاطب به شمار می‌رود.
کد خبر : 447297
3.jpg

به گزارش خبرنگار علم، فناوری و دانش‌بنیان گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، این روزها به لطف شبکه‌های اجتماعی دنیای مجازی از تصاویر رنگارنگی پر شده که روزمرگی‌های کلیشه‌ای را رویاگون به تصویر می‌کشد. این عکس‌های خوش رنگ و لعاب با کمک فیلترها و افکت‌های نرم‌افزارهای ویرایش عکس به وجود می‌آیند. تنها کافی است که فید یکی از شبکه‌های اجتماعی خود را مررو کنید تا متوجه شوید که استفاده از نرم‌افزارهای ویرایش تصویر چقدر میان کاربران رایج است.


این نرم‌افزارها و اپلیکیشن‌ها به کاربر اجازه می‌دهند که توناژ رنگ تصاویر را تنظیم کنند، فیلتر و افکت‌های مختلف اعمال کنند، متن و استکیر روی عکس بگذارند و حتی اشیا و افراد را از تصاویر حذف کنند. مخاطبان این نوع تصاویر را دوست دارند بنابراین حتی کسب‌وکارها نیز شروع به ویرایش تصاویر می‌کنند تا آنها را چشم‌نوازتر کنند. اگر شما هم می‌خواهید قبل از به اشتراک گذاشتن عکس دستی به سر و روی آن بکشید باید یک برنامه ویرایش تصویر مناسب پیدا کنید.


«اسنپ سید» یک اپلیکیشن ویرایش تصویر کاربردی است که به کاربران اجازه می‌دهد عکس‌ها را با فیلتر و افکت‌های مختلف بهبود ببخشند. این برنامه نخستین بار در سال 2011 شروع به کار کرد و مخصوص آی‌پد بود. بعد از موفقیت عظیم این اپلیکیشن در آی‌پد، نسخه‌ای برای آیفون توسعه داده شد. در سال 2012 نیز نسخه‌ای از اسنپ سید برای مایکروسافت ویندوز راه‌اندازی شد.


این اپلیکیشن متعلق به گوگل است علاوه‌بر نسخه ویندوز و iOS برای اندروید نیز نسخه‌ای تولید شده است و قادر است 29 ابزار ویرایشی از جمله کراپ، چرخش، فیلترهای دیجیتال، افکت‌های سیاه‌ و سفید، ترمیم تصویر و افزودن متن را در اختیار کاربران قرار داده است. کاربران می‌توانند به صورت رایگان این اپلیکیشن را دانلود و استفاده کنند.


کاربران می‌توانند تنظیمات مورد علاقه خود را ذخیره کنند تا روی تصاویر بعدی با یک کلیک تغییرات دلخواه خود را اعمال کنند و حتی این تنظیمات را به اشتراک بگذارند. اسنپ سید گزینه مناسبی برای ویرایش سریع تصاویر است.


انتهای پیام/4021/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته