دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
23 آبان 1398 - 16:08
هفته ترویج علم 52/ رئیس هیئت مديره انجمن «اتازيس» در گفتگو با آنا:

راه‌اندازی استارت‌آپ موجب توان‌افزایی افراد جامعه می‌شود‌

رئیس هیئت مديره انجمن توان‌افزایان زندگی سبز (اتازيس) گفت: این انجمن با کار علمی می‌تواند به نیاز کشور پاسخ دهد و یکی از راه‌های افزایش توان‌افزایی افراد جامعه، راه‌اندازی استارت‌آپ است.
کد خبر : 445032

غزال بجستانی‌مقدم در گفتگو با خبرنگار حوزه علم، فناوری و دانش‌بنیان گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، اظهار کرد: هدف از برگزاری کارگاه کارآفرینی اجتماعی و راه‌اندازی استارت‌آپ با رویکرد توسعه پایدار، این است که انجمن با کار علمی بتواند به نیاز کشور پاسخ دهد و یکی از راه‌های افزایش توان‌افزایی افراد جامعه، راه‌اندازی استارت‌آپ است.




بیشتر بخوانید:


از تهران تا لوزان؛ دانشمندی که ایران را رها نکرد




وی افزود: توان‌افزایی فرآیندی است که در طی آن دولت‌ها و نهادهای محلی و اجتماعات محلی، مهارت‌ها و دانش خود را در زمینه مدیریت منابع محیطی و طبیعی به نحوی پایدار در فعالیت‌های روزانه خود ارتقا می‌دهند.


رئیس هیئت‌مدیره انجمن توان‌افزایان زندگی سبز (اتازیس) بیان کرد: هدف توان‌افزایی، مقابله با مشکلات مربوط به سیاست‌ها و روش‌های توسعه است درحالی‌که به پتانسیل‌ها، محدودیت‌ها و نیازهای مردم و جوامع محلی نیز اهمیت می‌دهد.


بجستانی‌مقدم ادامه داد: این انجمن از سال ۱۳۹۴ در سطح ملی با هدف توسعه پایدار و محیط‌زیست شکل گرفته است و در کارگاه کارآفرینی اجتماعی و راه‌اندازی استارت‌آپ با رویکرد توسعه پایدار، نصیر دهقان مدیر کارگروه سلامت انجمن اتازیس به بیان الزامات تفکر کارآفرینانه و ایده‌پردازی، اصول تیم‌سازی و تمرین یک کار تیمی و بیان نقاط ضعف و قوت یک استارت‌آپ پرداخت.


انتهای پیام/۴۱۱۸/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته