دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
20 آبان 1398 - 22:26
هفته ترویج علم23/رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران:

نخبه کسی است که علاوه بر علم توانایی ماندگاری و حل مشکلات کشور را داشته باشد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: یکی از راحت‌ترین راه‌ها مهاجرت به خارج از کشور است اما نخبه آن کسی است که علاوه بر توان علمی، توانایی ماندگاری و حل مشکلات را داشته باشد.
کد خبر : 444556
N83136630-72721800.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه تشکل‌های دانشگاهی گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، عباسعلی کریمی در بیست و پنجمین همایش مجمع عمومی سالیانه مرکز پژوهش‌های علمی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: شاید در کشور مشکلاتی وجود داشته باشد و نخبگانی در بین دانشجویان وجود دارد که دغدغه حل مشکلات را دارند اما جای خالی که وجود دارد این است که دانشجویان کمر همت ببندند تا مشکلات کشور را حل کنند.




بیشتر بخوانید:


جایزه مصطفی(ص) موجب هم افزایی دانشمندان جهان اسلام شده است/ مأموریت بنیاد مصطفی(ص) در افزایش توانمندی حوزه‌های نوآوری و فناوری




وی افزود: یکی از راحت‌ترین راه‌ها مهاجرت به خارج از کشور است اما نخبه آن کسی است که علاوه بر توان علمی توانایی ماندگاری و حل مشکلات را داشته باشد.


رئیس دانشگاه علوم پزشکی دانشگاه تهران بیان کرد: بسیاری از افرادی که در دانشگاه علوم پزشکی تهران مسئولیت دارند، در زمان دانشجویی در مراکز پژوهش‌های دانشجویی فعال بودند و این افراد قدر فعالیت‌های دانشجویی را دانسته و تلاش می‌کنند تا به تحقیقات و فعالیت‌های علمی دانشجویان کمک کنند.


کریمی تأکید کرد: موانع کشور را باید خودمان حل کنیم و امیدوار باشیم، اگر همه نخبگان کشور دغدغه‌مندانه به دنبال رفع مشکلات کشور باشند به میزانی که نخبگان بخواهند تلاش کنند جا برای کار وجود دارد.


انتهای پیام/۴۱۱۵/


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب