دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
20 آبان 1398 - 12:43
هفته ترویج علم15/ برگزیده جایزه مصطفی(ص):

از دیدن استعدادهای جوان ایرانی شگفت زده شدم

برگزیده جایزه مصطفی(ص) گفت: چند روز گذشته در بازدیدی که از دانشگاه صنعتی شریف و دانشگاه تهران داشته‌ام از دیدن استعدادهای جوان ایرانی شگفت زده شدم.
کد خبر : 444435
photo_2019-11-11_15-54-53.jpg

به گزارش خبرنگار علم، فناوری و دانش‌بنیان گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، عمران‌ اینان برگزیده جایزه مصطفی در سومین آیین اعطای جایزه مصطفی (ص) که پیش از ظهر امروز در تالار وحدت برگزار شد، گفت: اصطلاحی در ترکی وجود دارد که می‌گوید اگر کاری می‌کنید که ارزشمند است باید برای آن شناخته شوید.‌ وقتی متوجه شدم که به عنوان یکی از برگزیدگان جایزه مصطفی(ص) انتخاب شده‌ام بسیار شگفت زده شدم.




بیشتر بخوانید:


درمان پارکینسون و  AMD چشم با سلول بنیادی




وی افزود: در کره زمین هر چه بالاتر می‌روید از غلظت اتمسفر کاسته می‌شود و محیط بسیط‌تر الکتریکی با ذرات شارژ شده را ایجاد می‌کند. محیط اتمسفری بالا را در محل‌های مختلفی در هفت قاره مثل گرین‌لند، قطب جنوب و آلاسکا بررسی کرده‌ام.


این برگزیده جایزه مصطفی بیان کرد:  ۱۰ سال قبل دانشگاه استنفورد را ترک کردم و به کشور خودم بازگشتم و به عنوان رئیس دانشگاه کوچ مشغول به کار شدم که یکی از دانشگاه‌های تحقیقاتی برتر ترکیه است.  چند روز گذشته در بازدیدی که از دانشگاه صنعتی شریف و دانشگاه تهران داشته‌ام از دیدن استعدادهای جوان ایرانی شگفت زده شدم. به دنبال همکاری‌های بیشتر در آینده با دانشگاه‌های ایران هستیم.


انتهای پیام/4115/۴۰۲۱/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته