دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
18 آبان 1398 - 16:59
با حضور دکتر طهرانچی و ستاری؛

مرکز رشد و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات افتتاح شد

مرکز رشد و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات برای فرهنگ‌سازی اقتصاد دانش‌بنیان و باغبانی از ایده‌های نو و فناورانه و تبدیل آن به عرصه کارآفرینی و توسعه شرکت‌های دانش‌بنیان با حضور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری افتتاح شد.
کد خبر : 444151
637089185379313256.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه علم، فناوری و دانش‌بنیان گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، مرکز رشد و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات برای فرهنگ‌سازی اقتصاد دانش‌بنیان و باغبانی از ایده‌های نو و فناورانه و تبدیل آن به عرصه کارآفرینی و توسعه شرکت‌های دانش‌بنیان عصر امروز با حضور دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهور افتتاح و راه‌اندازی شد. 


مرکز رشد و نوآوری واحد علوم و تحقیقات قرار است با 56 دفتر کار اختصاصی از 4 تا 40 مترمربع، 114 صندلی اشتراکی و اختصاصی و یک سالن اجتماعات مجهز به ایده‌پردازان خدمات حمایتی ارائه کند. 


ایجاد بستر مناسب برای کارآفرینی، توسعه کسب‌وکار و تجاری‌سازی محصولات، ایجاد زمینه مناسب برای بروز خلاقیت و بستری برای رشد و پرورش ایده‌های نو بر مبنای دانش و ایجاد ارتباط بین دانشگاه، صنعت و دولت از جمله اهداف ایجاد مرکز رشد و نوآوری واحد علوم و تحقیقات به شمار می‌رود. 


انتهای پیام/4116/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته