دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
17 آبان 1398 - 11:24
رئیس بسیج اساتید دانشگاه آزاد:

دانشگاهیان برای تبیین خباثت‌های 40 ساله آمریکا گفتمان‌سازی کنند

رئیس بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی گفت: دانشگاهیان وظیفه دارند نسبت به تبیین خباثت‌های چهل ساله آمریکا و گفتمان‌سازی برای جهان بدون سلطه آمریکا اقدام کنند.
کد خبر : 443941
156.jpg

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، سیدمحمود هاشمی در جمع فرماندهان بسیج دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی در دانشگاه تربیت مدرس اظهار کرد: سیر تطور 13 آبان که از سال 1343 آغاز و تا سال 58 ادامه داشته بیانگر تحولات با اهمیتی است. اولین حادثه این سیر، مقدمه انقلاب اسلامی و آخرین آن انقلاب دوم نامگذاری شد.


وی به اهمیت روز مبارزه با استکبار جهانی در کلام امامین انقلاب اشاره کرد و گفت: در سیر حوادث 13 آبان تسخیر سفارت آمریکا و کشف اسناد خباثت آمریکا علیه ایران، مردم را به تصمیم مهمی واداشت که پای آمریکایی‌ها از این سرزمین برای همیشه قطع شود و امروز دانشگاهیان تکلیف دارند نسبت به تبیین خباثت‌های چهل ساله آمریکا در این کشور و گفتمان‌سازی برای جهان بدون سلطه آمریکا اقدام کنند.


مسئول دبیرخانه گام دوم انقلاب در دانشگاه آزاد اسلامی  به سخنان اخیر مقام معظم رهبری در روز 13 آبان اشاره کرد و گفت: نایب امام زمان(عج) دو دغدغه منع مذاکره و تبیین و در دسترس قرار دادن اسناد به‌جامانده از سفارت آمریکا و خباثت‌ها و تهدید‌های آمریکا علیه ایران برای اقشار مختلف خصوصا نوجوانان را در جمع دانشجویان و دانش‌آموزان مطرح فرمودند که البته این دو دغدغه دو پیام مهم به مسئولان دارد.


هاشمی درباره دو پیام امام خامنه‌ای به مسئولان بیان کرد: مسئولانی که مدهوش و سرمست مذاکره با آمریکا هستند به اسناد به‌جامانده از لانه جاسوسی مراجعه کنند و تجارب کشورهای مختلف مثل کره شمالی را مورد توجه قرار دهند 


عضو شورای فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی به یکی دیگر از پیام‌های معظم‌له اشاره کرد و گفت: مسئولان دیگر حرف و دم از مذاکره با آمریکا نزنند و باید توسط دانشگاهیان گفتمان‌سازی منع مذاکره در کشور اتفاق بیفتد و هیچ مسئولی به خود اجازه ندهد حرف از مذاکره بزند.


رئیس بسیج اساتید دانشگاه ازاد اسلامی خاطرنشان کرد: کسانی که دم از مذاکره می‌زنند در صف‌بندی دشمن قرار دارند و باعث طمع آمریکا برای حضور در این کشور می‌شوند که به زعم بنده این‌ها در مقابل ولایت خواسته یا ناخواسته صف‌آرایی می‌کنند.


انتهای پیام/4118/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته