دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
27 شهريور 1398 - 15:47
رئیس بسیج اساتید دانشگاه آزاد:

معاونت‌های فرهنگی باید کانون تحولات و تعالی ارزش‌های دینی و انقلابی باشند

معاونت‌های فرهنگی باید کانون و مظهر تحولات و تعالی ارزش‌های دینی و انقلابی باشند.
کد خبر : 416162
12.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه فرهنگی و هنری گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، سیدمحمود هاشمی عصر امروز در سومین نشست سراسری معاونان فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی در سالن استاد حبیبی واحد علوم و تحقیقات این دانشگاه گفت: تقارن این اجلاس با شروع هفته دفاع مقدس نشان از رویکرد انقلابی مدیران دانشگاه آزاد اسلامی است که این رویه باید با قدرت تداوم پیدا کند.


وی افزود: معاونت‌های فرهنگی باید کانون و مظهر تحولات و تعالی ارزش‌های دینی و انقلابی باشند. در اکثر قاطع واحدهای دانشگاهی تولیت فرهنگی دانشگاه به عهده اساتید انقلابی و بسیجی است که باید از این ظرفیت بهره‌برداری کرد. 


رئیس بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی اظهار کرد: یکی از دغدغه‌های معاونت فرهنگی موضوع حجاب و عفاف است که باید تمامی معاونان فرهنگی در سراسر کشور مدنظر قرار بگیرد. مقوله حجاب و عفاف باید از خود دانشگاه شروع و به دانشجویان برسد، بنابراین برای اجرایی کردن این بخشنامه متولیان امر باید عامل باشند.


هاشمی بیان کرد: شیوه‌نامه گام دوم انقلاب اسلامی ابلاغ شد و اعضای شورای مرکزی این دبیرخانه شروع به‌کار کرده‌اند. اولین فاکتور در حوزه بیانیه تبیین است. یکی از ارکان تاثیرگذار دبیرخانه بیانیه گام دوم معاونان فرهنگی هستند. نظریه نظام انقلابی براساس ساختار انقلابی، کارگزار انقلابی و کارکرد انقلابی محقق خواهد شد.


وی عنوان گفت: برای پیاده‌سازی‌ کارکرد انقلابی برای دولت انقلابی مستقر شود و برای استقرار دولت انقلابی باید قانونگذار و مجلس انقلابی شکل بگیرد. با مجلسی غیرانقلابی و دولتی پیر و غرب‌گرا تحقق بیانیه گام دوم به سختی محقق می‌شود.


رئیس بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی خاطرنشان کرد: در برگزاری کارگاه‌های بیانیه گام دوم اهتمام داشته و ارزش‌های انقلاب را بدون کم و کسر جاری و ساری کنید.


انتهای پیام/4116/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته