تمایل بازارهای جهانی بهسمت تجاریسازی/ نقش پلتفرمهای اینترنتی در توسعه زیرساختهای فناوری
به گزارش خبرنگار حوزه علم، فناوری و دانشبنیان گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، امروزه اغلب کسبوکارها با توسعه زیرساختهای فناوری در دنیا بهسوی پلتفرمهای اینترنتی حرکت میکنند. سرویسدهی مناسب همراه با صرفهجویی در زمان از عمده دلایل مخاطبان برای استفاده از بسترهای اینترنتی است.
تمایل بازارهای جهانی بهسمت تجاریسازی فراگیر محصولات و خدمات در اقصی نقاط دنیا نیز از دیگر دلایل لزوم تقویت شرکتها در بسترهای اینترنتی است. هرچند که امروزه دانش بهکارگیری ابزارهای تجاری در بستر اینترنت فراگیر شده ولی توجه به معیارها و فنون این بستر کماکان ضروری و حیاتی است.
صاحبان کسبوکار باید به مؤلفههای اعتبار بخشی وبسایت خود در فضای اینترنت اهتمام ویژه داشته باشند. وبسایت باید بهگونهای راهاندازی و مطالب در آن درج شود که موتورهای جستجوگر مانند گوگل به عنوان اولین اولویت آنها را به کاربران پیشنهاد بدهند. پس با زبان تخصصیتر میتوان گفت که رعایت ملزومات سئو برای هر سایت از نکات انکارناپذیر است.
گرفتن نظرات مشتریان همواره از دیرباز برای کاسبان بازار و امروز برای مدیران و صاحبان کسبوکار نیز توصیه میشود. به تعبیری دیگر بهترین مشتریان هر کسبوکاری کاربرانی هستند که از خدمات راضی نیستند. این بهترین فرصتی است که مدیران کسبوکارها میتوانند با مشتریان ارتباط گرفته و نقاط ضعف را شناسایی کنند.
شناسایی نقاط ضعف اول یک فرآیند اصلاحی است و پس از دریافت بازخوردها وقت آن میرسد که بهسرعت نسبت به رفع موانع و مشکلات اقدام جدی صورت بگیرد. اقدامات مؤثر و مستمر موجب اطمینان و معرفی مشتریهای دیگر میشود.
انتهای پیام/4116/پ
انتهای پیام/