دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
09 آبان 1398 - 17:09
نظرپور اعلام کرد:

بدهی 500 میلیارد ریالی وزارت‌ علوم به بازنشستگان

معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از بدهی 500 میلیارد ریالی وزارت‌ علوم به بازنشستگان خبر داد.
کد خبر : 442890

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از روابط عمومی وزارت علوم، محمدتقی نظرپور تامین اعتبار برای پرداخت پاداش پایان خدمت بازنشستگان دانشگاهی را از سازمان برنامه و بودجه کشور درخواست کرد.


به گفته وی،‌ براساس اسناد و مدارک دریافت شده از دانشگاه‌ها، مراکز و موسسات آموزشی و پژوهشی و پارک‌های علم و فناوری این وزارت موفق به پرداخت بخش قابل توجهی از پاداش پایان خدمت بازنشستگان هیئت علمی و غیرهیئت علمی سال ۱۳۹۷ به تعداد ۱۱۷۸ نفر شده است. کسانی که پاداش پایان خدمت را در سال 97 دریافت کرده‌اند ۲۵۱ نفر عضو هیئت علمی و ۹۲۷ نفر از کارکنان غیر هیئت علمی بوده‌اند.


۱۱۷۸ نفر پاداش گرفتند، 500 میلیارد ریال دیگر نیاز است


معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ادامه داد: اما برای تسویه کامل با سایر بازنشستگان سال گذشته به مبلغی معادل ۵۰۰ میلیارد ریال نیاز است که از این مبلغ ۳۸ میلیارد ریال آن متعلق به ۴۷ نفر از کارکنان بازنشسته دانشگاه پیام نور است.


وی خاطر نشان کرد: این موضوع یکی از نگرانی‌های وزارت علوم است و وزیر علوم طی مکاتبه‌ای با رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور خواستار تخصیص باقی اعتبار لازم شده است.


انتهای پیام/4040/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته