دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
01 آبان 1398 - 14:00
با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری؛

دانشجویان وام بلاعوض پژوهشی دریافت می‌کنند

معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در حوزه‌های مختلف، بسته‌های حمایتی گوناگونی به دانشجویان و استادان خلاق و فناور دانشگاه عرضه می‌کند.
کد خبر : 441950
istock-936147328.jpg

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، در تازه‌ترین اقدام ستاد توسعه فناوری‌های فوتونیک، لیزر، مواد پیشرفته و ساخت وابسته به این نهاد، برای پرداخت 50 میلیون تومان وام بلاعوض، اعلام فراخوان کرد. با توجه به  آنکه دانشگاه باید به صورت طبیعی کانون جوشش ایده‌های قابل اجرای علمی و فناورانه باشد، معاونت علمی و فناوری سعی دارد تا با ترغیب هر چه بیشتر طرح‌های خلاق و دارای بنیان‌های درست علمی، رابطه صنایع مختلف و دانشگاه را تقویت کند .


بر این اساس ستاد لیزر و فوتونیک این معاونت در راستای استفاده حداکثری از ظرفیت‌های علمی داخل کشور و همچنین تشویق و هدایت رساله‌های مقطع دکتری در حوزه‌های مرتبط با ستاد به سوی رفع نیازهای صنایع داخل کشور و تولید ثروت؛ «مسابقه اعطای گرنت فناورانه اختصاصی به رساله‌های کاربردی مقطع دکتری در حوزه مهندسی مواد، ساخت و فوتونیک» را برگزار می‌کند.


این مسابقه حوزه‌های علمی مختلفی مانند: محصولات نسوز، آهن و فولاد کشور ، صنایع کاشی و سرامیک، مواد و تجهیزات پزشکی ، محصولات کربنی، لاستیک، تولید مواد پلیمری با کاربردهای خاص، صنایع پلیمر رنگ و چاپ  ساخت و تولید، شکل‌دهی و متالوژی  را پوشش می‌دهد . 


پس از ارزیابی رساله‌های کاربردی و در حال اجرا گرنت های تا 500 میلیون ریال اعطا می‌شود. علاقه‌مندان  جهت کسب اطلاعات  بیشتر درباره این مسابقه می‌توانند از 30 مهر تا 15 آذر به آدرس  https://pam.isti.ir  مراجعه کنند.


انتهای پیام/4021/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته