دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 مهر 1398 - 16:53

افزایش فروش هواوی با وجود تحریم از سوی آمریکا

نتایج گزارش مالی سه ماه سوم سال جاری میلادی هواوی نشان می‌دهد باوجود تحریم‌های آمریکا محصولات این شرکت با افزایش فروش همراه بوده است.
کد خبر : 431078
gsmarena_003.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه علم، فناوری و دانش‌بنیان گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، گزارش درآمد سه‌ ماه‌ سوم سال جاری هواوی نشان می‌دهد که این شرکت علی‌رغم تحریم از سوی دولت ایالات متحده، عملکرد خوبی در فروش داشته است.


درآمدهای ترکیبی هواوی در دوره سه‌ماهه اول تا سوم بالغ بر 610.8 میلیارد یوآن (حدود 86 میلیارد دلار) بوده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 24.4 درصد افزایش داشته است. این شرکت توانست در سه‌ماهه اول، 185 میلیون دستگاه گوشی هوشمند صادر کند که این رقم در مقایسه با سال گذشته 26 درصد افزایش داشته است.



هواوی داده‌های اختصاصی سه‌ ماهه‌ سوم 2019 برای صادرات گوشی‌های هوشمند را ارائه نکرد، اما تخمین‌ها حاکی از آن است که صادرات سه‌ ماهه‌ سوم باید حدود 67 میلیون دستگاه باشد. این رقم 13.5 درصد افزایش را در مقایسه با سه‌ماهه دوم سال نشان می‌دهد.


این اولین باری است که هواوی پس از قرارگرفتن در Entity List ایالات متحده، شاهد رشد صادرات گوشی‌های هوشمند بوده است. این گزارش همچنین جزئیات گسترش شبکه 5G هواوی را با بیش از 60 قرارداد تجاری با شرکت‌های مخابراتی در سراسر جهان ارائه می‌دهد.


انتهای پیام/4112/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته